تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان اعزام هيئت تجاري ايران به آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: زمان اعزام هيئت تجاري ايران به آمريكا
نائب رئيس اتاق بازرگاني وصنايع و معادن ايران گفت: به‌دنبال اجراي طرح نشست هيئت‌هاي تجاري ايران با ديگر كشورها، پادشاه اتريش با دعوت اتاق ايران و سازمان توسعه تجارت خارجي، به زودي راهي ايران مي‌شود.
تسنيم: محسن جلال‌پور اظهار كرد: از مدتها قبل 40هيئت تجاري براي معرفي قابليت‌هاي تجاري ايران، در اتاق ايران فعال شده‌اند تا با هيئت‌هاي تجاري و كشورهاي مختلف براي فعاليت‌هاي تجاري و جذب بازارهاي خارجي براي توليدات اقتصادي ايران رايزني كنند.

اعزام نخستين گروه تجاري ايران به اروپا

نائب رئيس اتاق بازرگاني ايران بيان كرد: در همين راستا 26دي ماه امسال نخستين گروه تجاري ايران به كشورهاي اروپا و عمدتا به آلمان اعزام مي‌شود.

جلال‌پور تصريح كرد: پادشاه اتريش نيز به دعوت اتاق ايران و سازمان توسعه تجارت خارجي كشورمان به زودي راهي ايران مي‌شود.

نخستين هيئت تجاري ايران راهي آمريكا مي‌شود

وي افزود: 15 اسفندماه امسال نيز براي نخستين بار بعد از انقلاب، نخستين هيئت تجاري ايران راهي آمريكا مي‌شود.

رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان كرمان از فعال شدن ميز مذاكرات بين‌الملل در اتاق كرمان خبر داد و گفت: در اتاق كرمان نيز ميز هيئت‌هاي تجاري فعال شده و براي بهبود روابط بين‌الملل و ارتباط و تعامل با ديگر كشورها، برنامه‌ريزي‌هاي خوبي انجام شده است.

نگاه اقتصادي استاندار كرمان، آينده استان را روشن مي‌كند

جلال‌پور با بيان اينكه در همايش روز صادرات، استاندار جديد كرمان از اختصاص 70درصد وقت خود به حوزه اقتصادي خبر داد، خاطرنشان كرد: اگرچه حوزه اقتصاد، فرهنگ، سياست و اجتماع در هم آميخته‌اند، اما اگر مسئولان با نگاه اقتصادي كار را پيش ببرند، آينده تجاري و اقتصادي استان كرمان روشن‌تر مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه صحبت‌هاي رزم‌حسيني با هيئت رئيسه اتاق بازرگاني كرمان و فعالان حوزه صادرات در همايش روز صادرات بسيار گرم و صميمانه بود، گفت: استاندار كرمان با نگاه حضور در بخش خصوصي به دولت رفت، اما نگاهي عمومي و مردمي به اقتصاد دارد كه بسيار خوب است.

نائب رئيس اتاق بازرگاني ايران توجه استاندار به بخش خصوصي را ناشي از حضور وي در فعاليت‌هاي اقتصادي بخش خصوصي دانست و افزود: از آنجا كه استاندار كرمان سلسله مراتب دولتي را طي نكرده و در پيچ وخم جريانات دولتي نبوده، مي‌توان اميدوار بود موفق به انجام اقدامات مثبتي در استان شود.

براي سرمايه‌گذار فرش قرمز پهن مي‌كنيم

جلال‌پور تصريح كرد: اين صحبت رزم‌حسيني مبني بر اينكه «براي سرمايه‌گذار فرش قرمز پهن مي‌كنيم» نوعي دعوت از سرمايه‌گذاران است و اگر ما موقعيت را براي حضور سرمايه‌گذار فراهم كنيم، به دعوت ما پاسخ مي‌د‌هد.

وي با اشاره به اينكه دغدغه صادراتي ما رقابت‌پذير كردن كالاهاي صادراتي استان وكشور است، اظهاركرد: از زماني كه نرخ ارز در كشور آزاد شد، در رقابت قدرت بيشتري يافتيم.

رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان كرمان با بيان اينكه سال قبل 11ميليارد دلار صادرات به عراق داشتيم، افزود: آنچه در اين مقطع مهم زماني براي ما اهميت دارد، عمل به تعهدات، كيفيت در توليدات و بازاريابي خوب در بين كشورهاي همسايه و ديگر كشورهاي دنيا براي كالاهاي صادراتي است.

بازار عراق بازار مهمي است كه بايد حفظ شود

جلال‌پور تاكيدكرد: در مقطعي از زمان 16كشوري كه از اتحاد جماهير شوروي جدا شده بودند، مشتري كالاهاي ايران بودند، اما به سبب كاهش كيفيت و عدم انجام به موقع تعهدات، اين بازارهاي مهم را از دست داديم و تنها بازار عراق و افغانستان برايمان باقي مانده است.

وي حفظ بازار عراق را بسيار با اهميت دانست و خاطرنشان كرد: بازار عراق بازار مهمي است كه بايد با حفظ اين بازار و بازار افغانستان، به بازارهاي جديد صادراتي در دنيا فكر كنيم.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن