تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با فارس خبر داداعزام بيش از ۳۷۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي/حذف هزينه‌هاي بيمه در مرزها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با فارس خبر داداعزام بيش از ۳۷۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي/حذف هزينه‌هاي بيمه در مرزها
رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه تا امروز ۳۷۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي اعزام شده‌اند، گفت: به منظور تسريع در روند اعزام زائران، هزينه‌هاي بيمه و هلال‌احمر در مرزها حذف شده است.


سعيد اوحدي در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، گفت: روز گذشته از تمام مرزهاي جنوبي كشور بازديد كرديم و مشكل خاصي در اين مرزها وجود نداشت، تنها مشكل اساسي صدور ويزاي اضطراري از طرف دولت عراق بود كه مسير اعزام را كند كرده بود.

وي ادامه داد: اما امروز خوشبختانه وضعيت اعزام‌ها بهتر شده است و تا امروز 370 هزار زائر ايراني به كربلاي معلي اعزام شده‌اند تا در همايش ميليوني عزاداران حسيني در ايام اربعين حسيني شركت كنند.

رئيس سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: به دليل سردي هوا در مرزها، تا روز گذشته بيش از 30 هزار تخته پتو در بين زائران توزيع شده است و ما همچنان به زائران توصيه مي‌كنيم كه حتماً لباس گرم و پتو همراه خود داشته باشند.

اوحدي اظهار داشت: به دليل تسريع در روند اعزام‌ها، سازمان‌ حج و زيارت تصميم ‌گرفت هزينه بيمه و هلال‌احمر زائران را در مرز چزابه و خرمشهر تقبل كند تا روند اعزام‌ها سرعت گيرد.

* اعزام 4 پرواز عمره تا امروز

رئيس سازمان حج و زيارت با اشاره به پروازهاي عمره گفت: تا امروز 4 پرواز عمره مفرده بدون تأخير انجام شده است و خوشبختانه مشكلي در روند صدور ويزاها وجود ندارد.

وي ادامه داد: امروز همايش بزرگ روحانيون با حضور بيش از يك هزار روحاني در قم برگزار شد و فردا نيز همايش ديگري با حضور روحانيون كاروان‌هاي عمره مفرده در سازمان‌هاي حج و زيارت برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن