تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818849729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسفند آبادي: نتايج مسابقات چين، پشتوانه سازي را زير سؤال برد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اسفند آبادي: نتايج مسابقات چين، پشتوانه سازي را زير سؤال برد
كارشناس جودو كشورمان گفت: نتايج ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا چين نشان داد كه مسئولان تا چه اندازه پشتوانه سازي كرده‌اند.


محمد اسفند‌ آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جودو ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا و در دوره‌هاي مختلف هميشه روي سكو بوده است، به جز آخرين دوره حضور كشورمان در پيكارها‌ي قهرماني جوانان آسيا در سال 2011 لبنان كه جوانان چهارم شدند هر چند نوجوانان كشورمان با اقتدار روي سكوهاي قهرماني ايستادند.

وي ادامه داد: سال گذشته بعد از مسائل حاشيه‌اي ايجاد شده در ازبكستان و اتهامي كه به آرش مير اسماعيلي وارد شده بود، فدراسيون جودو كشورمان تعليق بود و در حالي كه بسياري از كارشناسان به مسئولان فدراسيون جودو اخطار دادند كه به دليل تعليق ديپورت مي‌شويد آنها تيم را به تايلند برده و از آنجا به كشور باز گردانده شدند و به همين دليل نتوانستيم در مسابقات قهرماني آسيا شركت كنيم.

اسفند‌ آبادي در خصوص پيكارهاي 2013 قهرماني آسيا اذعان داشت: در رقابت‌هاي امسال تيم نوجوانان ما از عنوان قهرماني آسيا به مقام نهمي تنزل پيدا كردند و جوانان نيز از جايگاه چهارمي به يازدهمي رسيدند، يعني 8 و 7 پله سقوط. در بخش بانوان هم حداقل يك يا دو مدال برنز در هر دوره داشتيم كه در رقابت‌هاي امسال نه تنها هيچ مدالي كسب نكرديم بلكه به دليل بي‌تدبيري مسئولان يك ملي‌پوش مان نيز خط خورد.

اسفند آبادي درباره بركناري اعضاي كادر فني تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان جودو ايران گفت: مسئولان فدراسيون جودو علاقه‌اي به انتقادهاي سازنده ندارند، از طرفي كادر فني را بر كنار مي‌كنند. اگر اين بركناري از طرف رستگار رييس فدراسيون بوده است با توجه به مصاحبه‌‌هاي قبلي وي كه اعلام كرده بود مسئوليت تيم‌هاي ملي را به آرش ميراسماعيلي تفويض اختيار كرده‌ام بايد اولين نفري را كه كنار مي‌گذارد شخص ميراسماعيلي باشد، يا حداقل عملكرد و اختيارات وي از تيم ملي را محدود كند.

وي ادامه داد: اگر اين بركناري از طرف ميراسماعيلي صورت گرفته كه رييس فدراسيون بايد دخالت كند. وي با اشاره به كسب عنوان سومي كوراش ايران در رقابت‌هاي قهرماني جهان در اين باره بيان كرد: تيم ملي كوراش ايران كه مقام سوم جهان را كسب كرد و تمامي ملي پوشاني كه مدال گرفتند همگي محصول دوره‌هاي قبل بودند و سؤال من اينجاست كه عملكرد فدراسيون فعلي بعد از دو سال چه بوده است؟!

اسفند آبادي در پايان عنوان كرد: از محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان استدعا دارم كه در فدراسيون جودو كشورمان بازنگري داشته باشند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن