تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان معترض به بودجه‌هاي استاني قانع شدند


واضح آرشیو وب فارسی:الف: نمايندگان معترض به بودجه‌هاي استاني قانع شدند
رئيس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از قانع شدن نمايندگان معترض به كاهش بودجه‌هاي استاني خبر داد و گفت: بايد پروژه‌هايي در اولويت تخصيص اعتبار قرار گيرند كه از پيشرفت بالايي برخوردار و در سال ۹۳ قابل بهره برداري باشد.

غلامرضا مصباحي مقدم در گفتگو باخانه ملت با بيان اينكه مجموع پروژه‌هاي نيمه تمام در كشور حدود ۴۰۰ هزار ميليارد تومان منابع نياز دارد، گفت: توقع اينكه بودجه عمراني متناسب با درآمدها تنظيم شود توقع به جايي است اما اگر بخواهيم به تمامي پروژه‌هاي عمراني كشور اعتبار تخصيص دهيم بدان معناست كه نبايد به تكميل پروژه هاي عمراني در كشور اميدوار بود.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد پروژه‌هايي در اولويت تخصيص اعتبار قرار گيرد كه از پيشرفت بالايي برخوردار و در سال ۹۳ قابل بهره برداري باشند و پروژه‌هايي كه پيشرفت فيزيكي كمتري دارد در اولويت بعدي قرار بگيرد.

رئيس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره اعتراض نمايندگان به نحوه تخصيص بودجه‌هاي استاني گفت: نمايندگاني كه نسبت به كاهش بودجه‌هاي استاني معترض بودند قانع شدند و قبول كردند كه استعفا ندهند.

مصباحي مقدم افزود: بودجه كل كشور ۷۸۳ هزار ميليارد تومان است كه دو سوم آن بودجه شركت‌هاي دولتي است. سهم بودجه عمومي ۲۱۸ هزار ميليارد تومان است كه تركيبي از دو منبع درآمدي يعني ۱۹۵ هزار ميليارد تومان درآمد عمومي و ۲۳۸۰۰ ميليارد تومان درآمد اختصاصي دستگاه‌ها است.

نماينده مردم تهران، ري ، شميرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: اگر مي‌خواهيم اعداد و ارقام بودجه را مقايسه كنيم بايد بودجه عمومي را مبنا قرار دهيم لذا نسبت به عملكرد و پيش‌بيني عملكرد بودجه عمومي سال جاري تا پايان سال در حالت خوشبينانه ۱۴۰ هزار ميليارد تومان خواهد شد لذا نسبت به ۲۱۸ هزار ميليارد تومان روشن است كه لايحه بودجه سال ۹۳ انبساطي است.

رئيس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: ۳۷ هزار ميليارد تومان براي بودجه عمراني در نظر گرفته شده و بقيه مربوط به بودجه جاري است، اما بايد توجه داشته باشيم كه همواره بودجه عمراني تحقق پيدا نكرده است و از ۳۵ هزار ميليارد تومان بودجه عمراني سال جاري تاكنون ۶ هزار ميليارد تومان تحقق پيدا كرده و تا پايان سال در بهترين حالت ۱۰ هزار ميليارد تومان خواهد شد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن