تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از كتاب تازه حجت الله ايوبي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: رونمايي از كتاب تازه حجت الله ايوبي
مراسم رونمايي از كتاب «1970 روز در شماره شش ژان بارت»به قلم حجت الله ايوبي در نشر ثالث برگزار مي شود.


به گزارش خبرگزاري برنا،در اين مراسم كه روز پنج شنبه بيست و هشتم آذرماه ساعت 17 برگزار مي شود شخصيت هايي چون حسام‌الدين آشنا، رخشان بني‌اعتماد، احمد جلالي، صادق خرازي، يونس شكرخواه، سيف‌اله صمديان، فرشته طائرپور، عبدالحسين مختاباد، علي مرادخاني، رضا ميركريمي و... به سخنراني مي پردازند.

شماره شش ژان بارت نام خياباني در فرانسه است كه خانه‌ي فرهنگ ايران در آن واقع است و حجت‌اله ايوبي از تيرماه سال 1380، به مدت 1970 روز در جايگاه رايزن فرهنگي در اين محل اقامت داشته است.

ايوبي،دانشيار و عضو هيات علمي دانشگاه تهران و امام صادق (ع) است و اين كتاب دربر گيرنده‌ خاطرات متني و تصويري ايوبي از زمان ورودش به خانه‌ي فرهنگ ايران در فرانسه و نيز برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، ديدارها و حضور هنرمندان ايران و ديگر كشورها در اين خانه و برنامه‌ها و جشنواره‌هاي فرهنگي در كشور فرانسه است.ايوبي در اين كتاب با بياني داستاني به شرح چگونگي برگزاري مراسم‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي خانه‌ي فرهنگ ايران از جمله شعر، موسيقي، سينما، نمايش و... در مدت چهارساله‌ي مسووليتش به عنوان رايزن فرهنگي در كشور فرانسه پرداخته است.

كتاب يادشده در 320 صفحه با شمارگان نسخه 1100 و به قيمت 14 هزار تومان توسط انتشارات «ثالث» منتشر شده است. گزيده‌هايي از مقالات شمس تبريزي، از حجت‌اله ايوبي توسط همين انتشارات آماده‌ي انتشار است.پيش از اين كتاب‌هاي هنر و سياست، مسكو به زبان روسي، 2013، احزاب سياسي در فرانسه، انتشارات سمت، 1389، سياست‌گذاري فرهنگي در فرانسه: دولت وهنر، انتشارات سمت، 1388، پيدايي و پايايي احزاب سياسي در غرب؛ تهران؛ سروش؛ 1382، اكثريت چگونه حكومت مي‌كند؟ تهران؛ سروش؛ 1382، ايوبي و ديگران؛ مشاركت سياسي؛ تهران؛ سفير؛ 1381 به قلم ايوبي تاليف و منتشر شده است.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن