تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803036642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضايت وزير از حيات دوباره دانشگاه ايران/ رسيدگي به مراحل كامل انتزاع دانشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رضايت وزير از حيات دوباره دانشگاه "ايران"/ رسيدگي به مراحل كامل انتزاع دانشگاه
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: دانشگاه ايران از اولويت هاي كاري من است و از اموال دانشگاه علوم پزشكي ايران كه در دانشگاه علوم پزشكي تهران باقي مانده بايد باز گردانده شود و يك گروه سه نفره تشكيل شده كه به تمام مراحل انتزاع دانشگاه رسيدگي و نظارت مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم توديع و معارفه رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران صبح امروز با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

دكتر سيدحسن هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: بسيار خرسندم كه در دانشگاهي حضور دارم كه نام ايران را بر تارك خود دارد، مايه خوشحالي و افتخار است و من مفتخرم به اينكه بعد از دو سال بلاتكليفي اين دانشگاه دوباره حيات يافت.

وي تصريح كرد: طي چند سالي كه اين تصميم غيرمنتظره براي ادغام اين دانشگاه با دانشگاه علوم پزشكي تهران اتخاذ شده بود، مشكلاتي ايجاد شد و اساتيد و كاركنان اين دانشگاه دل آزرده شدند . اين باعث شد كه اعتراض خود را اعلام كنند و كارشناسان مختلفي اين تصميم را عجولانه و غيرمنصفانه بدانند، ولي بايد قبول كنيم اين اتفاقات تبديل به خاطره مي شود هر چند تلخي آن در كام شما و آموزش عالي كشور باقي مي ماند.

هاشمي ادامه داد: به اعتقاد ما انحصار مفيد نيست، اين رقابت است كه باعث پيشرفت مي شود ما نيز به سهم خود در وزارت بهداشت تلاش مي كنيم فرصت هاي بهتر و بيشتري فراهم كنيم حال كه انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران به همت خود شما و فداكاري اساتيد به نتيجه رسيده است ما نيمي از راه را آمده ايم پيمودن نيمه ديگر راه بر عهده خود شما است.

وزير بهداشت با اشاره به انتصاب دكتر سيدجواد حاجي ميراسماعيل سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: امروز شاهد حضور يك عزيز اخلاقي و مديري ارزشي هستيم كه تصدي پست سرپرستي دانشگاه علوم پزشكي ايران توسط وي را ارج مي نهيم و وي را به دليل صداقت و بسياري از اصول ارزشي كه دارا بود براي اين پست انتخاب كرديم و اين بار سنگين را بر دوش وي محول كرديم.

وي افزود: دكتر ميراسماعيل از دل خود دانشگاه علوم پزشكي ايران بيرون آمده و به همراهي شما عزيزان اميدوار است و اميدواريم با مديريت صحيح وضعيت اين دانشگاه را هرچه بهتر سامان دهد.

هاشمي همچنين افزود: ما در وزارت بهداشت اكنون گرفتار فعاليت هاي بسيار متنوعي هستيم و يك ماموريت اصلي در نظام سلامت داريم و آن اين است كه نظام سلامت و بهداشت را از اين ريل فرسوده به مسير اصلي آن بازگردانيم.

وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي ادامه داد: اميدواريم دكتر ميراسماعيل به استقلال دانشگاه بيشتر توجه كند و دانشگاه را هزينه هيچ چيز جز خود دانشگاه نكند.

وي افزود: تغيير رياست دانشگاه علوم پزشكي ايران يكي از كارهاي سخت ما بود حتي سخت تر از تغيير رياست دانشگاه مشهد، اما اين كار را انجام داديم به اين شرط كه فرصت بيشتري براي جوانان ايجاد شود و تلاش بيشتري در جهت هر چه بهتر شدن اوضاع دانشگاه علوم پزشكي ايران صورت گيرد.

هاشمي در ادامه براي دكتر مسعود اعتماديان رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي ايران و دكتر سيدجواد حاجي ميراسماعيل سرپرست جديد دانشگاه آرزوي موفقيت كرد و افزود: دانشگاه ايران از اولويت هاي كاري من است و از اموال دانشگاه علوم پزشكي ايران كه در دانشگاه علوم پزشكي تهران باقي مانده بايد باز گردانده شود و همچنين يك گروه سه نفره تشكيل شده كه به تمام مراحل انتزاع دانشگاه رسيدگي و نظارت مي كند.

كد خبر: 2196675

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۳:۰۸

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن