تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير صنعت : قيمت خودرو افزايش نمي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير صنعت : قيمت خودرو افزايش نمي يابد
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 1392/09/24
وزير صنعت ، معدن و تجارت با تاكيد بر افزايش نيافتن قيمت هاي خودرو گفت : هر 2 هفته يكبار همراه معاونان با خودروسازان و قطعه سازان جلسه داريم.
به گزارش شبكه اطلاع ساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ،
محمدرضا نعمت زاده افزود : بر روي سياست هاي مختلف خودرو اعم از كيفيت ، مسائل مالي و قيمت صادرات بحث مي كنيم و تا آخر سال هم قيمت ها افزايش نمي يابد.
نعمت زاده درباره كيفيت خودروهاي ساخت داخل گفت : كار جهشي خوبي در اين 20 سال شده است و بايد كمك كنيم خودروسازان رشد كنند.
وي افزود: در بسياري از خودروها تا 80 درصد قطعات با استانداردهاي خوب در داخل كشور ساخته مي شود و بايد فرهنگمان فرهنگ صنعتي باشد.
نعمت زاده درباره عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت تصريح كرد : تجارت آغاز و ابتداي صنعت است و صنعت براي تدارك مواد اوليه و سپس فروش محصولات نيازمند تجارت است.
وزير صنعت گفت : اغلب كشورها هم اينكار را انجام داده اند و كشورهاي اروپايي وزارت اقتصاد دارند كه كل اين مجموعه را در درون خود دارد.
وزير صنعت ، معدن و تجارت اضافه كرد : نبايد حساسيت اسم را داشته باشيم بلكه ماموريت اگر واقعا ماموريت يكپارچه باشد به نفع كشور است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن