تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار مايكروسافت و ويندوزمشخصات ويندوز فون 8.1 مايكروسافت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار مايكروسافت و ويندوزمشخصات ويندوز فون 8.1 مايكروسافت اعلام شد
كارشناسان در نخستين تصاوير منتشر شده از نسخه جديد سيستم‌عامل موبايلي مايكروسافت نشان دادند كه نسخه 8.1 سيستم عامل ويندوز فون يك كليد لمسي هدايت‌گر را در بخش اصلي خود شامل مي‌شود.


به گزارش فارس به نقل از جي‌اس‌ام آرنا، مركز @evleaks تصاويري را در شبكه اجتماعي توئيتر منتشر كرده است كه برخي مشخصه‌ها مربوط نسخه جديد سيستم‌عامل موبايلي مايكروسافت موسوم به ويندوز فون 8.1 را نشان مي‌دهد.

در اين تصاوير نشان داده شده است كه نسخه 8.1 سيستم عامل ويندوز فون يك كليد لمسي هدايت‌گر را در بخش اصلي خود شامل مي‌شود.

نسخه كنوني اين سيستم‌عامل هم‌اكنون سه كليد Back، Windows و Search را در خود جا داده است كه اين كليدها بخشي از رابط كاربري محسوب نمي‌شوند و در اصل همراه با سيستم‌عامل در اختيار كاربر قرار مي‌گيرند.

از اين نظر مي‌توان اين قابليت را در بسياري از گوشي‌هاي اندرويدي مجهز به نسخه Ice Cream Sandwich به بعد مشاهده كرد كه البته در بدنه گوشي و قسمت سخت‌افزاري آن نيز كليدهاي مشابه ديده مي‌شود.

اما مركز @evleaks توضيح داده است كه مايكروسافت قصد تغيير اين قابليت‌ها را دارد و به‌جز كليدهاي سخت‌افزاري، يك كليد نرم‌افزاري هدايت‌گر در نظر گرفته است كه تمام گوشي‌هاي هوشمند ويندوزي را نسبت به مدل‌هاي مشابه موجود در بازار متمايز مي‌كند. با اين قابليت شركت‌هاي توليدكننده گوشي مي‌توانند بين كليد هدايت‌گر سخت‌افزاري و نرم‌افزاري يكي را انتخاب كنند و آن را در اختيار كاربر بگذارند.

از ديگر شايعاتي كه در مورد ويندوز فون 8.1 منتشر شده است مي‌توان به مركز اطلاع‌رساني آن اشاره كرد. اين نسخه جديد از سيستم‌عامل موبايلي مايكروسافت امكان اجراي چند برنامه به صورت همزمان را مي‌دهد و قابليتي شبيه به Siri اپل را در اختيار كاربران مي‌گذارد.

كارشناسان پيش‌بيني كرده‌اند كه شركت مايكروسافت سيستم‌عامل WP 8.1 OS را طي كنفرانس توسعه‌دهندگان Build در آپريل 2014 معرفي كند.

انتهاي پيام/آ

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن