تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربوط به پالايشگاه خانگيران است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مربوط به پالايشگاه خانگيران است
مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات در سرخس گفت: بيشترين مشاركت در ساخت عتبات عاليات مربوط به پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد در سطح ادارات شهرستان سرخس است


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام عليرضا سيستاني در جلسه ميثاق كاركنان اين مجتمع گازي افزود: با همت عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و زير نظر دفتر مقام معظم رهبري، اين ستاد كار خود را از سال 82 شروع كرده و در بازسازي تمامي حرمين مقدسه مشاركت داشته است.

وي با بيان اينكه توسعه حرم هاي مقدسه در عراق آغاز شده است تصريح كرد: سنگ فرش، ديواره و كتيبه هاي حرم مطهر علي بن بي طالب(ع) به اتمام رسيده است و كار ساخت بزرگترين صحن جهان اسلام به نام صحن حضرت زهرا(س) با 24 هزار متر مربع و يك هزار ستون در عراق آغاز شده است كه تاكنون 20 درصد كار اجرا شده است.

حجت الاسلام سيستاني با اشاره به اينكه 110 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي اين پروژه در نظر گرفته شده است بيان كرد: تا پايان خرداد ماه 25 ميليارد تومان به پيمانكار داده شده و قرار است اين پروژه طي چهار سال ساخته شود.

مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات در سرخس، مسقف شدن حرم حضرت اباعبدا... و باب الحوائج را از ديگر پروژه ها عنوان كرد و ادامه داد: در همين رابطه زمين هاي مورد نياز خريداري شده تا رفت و آمد زائران از حرم اباعبدا.. به سمت حرم حضرت ابوالفضل(ع) در آينده نزديك طي يك مسير انجام شود.

وي با بيان اينكه ستاد بازسازي عتبات عليات خراسان رضوي در كاظمين بيشترين فعاليت را عهده دار شده است بيان داشت: گنبد حرم امام موسي بن جعفر(ع) و امام جواد (ع) به اتمام رسيده است كه سهم خراسان رضوي در گنبد امام موسي بن جعفر(ع) 11 هزار خشت طلا بوده است.

سيستاني همچنين به فعاليت هاي ستاد بازسازي عتبات عاليات در شهرستان سرخس اشاره كرد و افزود: بيشترين مشاركت ادارت سرخس در بازسازي گنبد حرم امام موسي بن جعفر(ع) با 36 خشت طلا مربوط به كاركنان شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد بوده است.

اين مقام مسئول در ستاد بازسازي عتبات عاليات تاكيد كرد: به همت مردم شهرستان سرخس تاكنون 200 ميليون تومان به ستاد بازسازي عتبات عاليات تحويل داده شده و 54 نفر به عنوان خادم افتخاري از شهرستا ن سرخس در حرمين مقدسه مشغول به فعاليت هستند كه بيشترين اين خادمين باز هم از پالايشگاه خانگيران هستند.

وي تاكيد كرد: خوشبختانه به كوري چشم دشمنان، حرم امام هادي(ع) و امام حسن عسگري(ع) و گنبد و داخل حرمين به بهترين شكل ساخته و تكميل شده است و محل سكونت امام زمان(عج) هم به شعاع 200 متر به دستور دفتر مقام معظم رهبري در حال تملك زمين است.

وي با بيان اينكه پروزه جديد ستاد بازسازي خراسان رضوي مربوط به حرم امام موسي بن جعفر(ع) و امام جواد(ع) و ايجاد ايوان هاي باب القبله، باب المرا و باب القريش است تاكيد كرد: ستاد بازسازي عتبات عاليات استان براي بازسازي اين حرمين مقدسه 16 هزار خشت طلا را عهده دار شده است كه سهم شهرستان سرخس 250 خشت است كه از روز 11 محرم تاكنون 20 خشت طلا در اين زمينه خريداري شده است./س

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن