تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم بازرسان سازمان ملل: تعيين عاملان حمله شيميايي سوريه وظيفه ما نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تيم بازرسان سازمان ملل: تعيين عاملان حمله شيميايي سوريه وظيفه ما نيست
رئيس هيات بازرسان سازمان ملل در سوريه تاكيد كرد: وظيفه و ماموريت ما مشخص كردن عاملان حمله شيميايي سوريه نيست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از شبكه خبري سوريه نيوز، آكي سيلستروم، رئيس هيات بازرسان سازمان ملل در سوريه روز جمعه در كنفرانسي مطبوعاتي در نيويورك، پس از ارائه گزارش خود به شوراي امنيت تاكيد كرد: ماموريت و وظيفه ما مشخص كردن عاملان استفاده از سلاح‌هاي شيميايي در سوريه نيست و ما هيچ اطلاعاتي در اختيار نداريم كه نشان دهد عاملان استفاده از اين سلاح‌ها چه كساني هستند.

وي عنوان داشت: من نمي‌توانم دقيقا عامل اين جنايت را مشخص كنم و نمي‌توانم چيزي در اين باره بگويم. كساني هستند كه روش‌هاي بهتري دارند اما تاكنون صحت اين روش‌ها مشخص نشده است.

سيلستروم در ادامه افزود: اطلاعاتي كه ما به دست آورده‌ايم ممكن است توسط افراد ديگري كه موظف به تحقيقات جديد جهت مشخص كردن عامل حمله شيميايي سوريه هستند به كار گرفته شود. ما نمي‌توانيم پيشگويي كنيم كه چه كسي عامل اين حمله است زيرا اين مساله نياز به اطلاعات بيشتري دارد و من اطلاعات كافي ندارم كه آن را به دادگاه ارائه كنم.

وي تاكيد كرد: هيات بازرسان اسناد و اطلاعاتي جمع آوري كرده‌اند كه ادعاهاي مبني بر به كارگيري سلاح‌هاي شيميايي در مناطق و پايگاه‌هاي مختلف عليه غيرنظاميان و اهداف نظامي را تاييد مي‌كند.

سازمان ملل روز پنج شنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد كه كارشناسان بين‌المللي به كارگيري مواد شيميايي در پنج پايگاه از هفت پايگاهي كه از آن‌ها بازديد كرده‌اند را تاييد مي‌كنند.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن