تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه در جشنواره سينما حقيقت حرف اصلي را مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رابطه در جشنواره سينما حقيقت حرف اصلي را مي‌زند
منتقد سينماي كشورمان گفت: سليقه و رابطه در جشنواره سينما حقيقت، به عنوان جشنواره‌اي ضعيف حرف اصلي را مي‌زند.


"جبار آذين" منتقد سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در خصوص هفتمين جشنواره بين‌المللي سينما حقيقت گفت: هفتمين دوره جشنواره سينما حقيقت ضعيف‌تر از دوره‌هاي قبل در حال برگزاري است.

وي افزود: برگزاري جشن و جشنواره امري خوب، مطلوب و اميد آخرين است ولي نه هر جشني و نه به هر قيمتي، البته برگزاري جشنواره سينما حقيقت اقدامي ضروري است و اينكه مستندسازان كشور هم براي خود جشنواره دارند خوشحال كننده است.

"آذين" تصريح كرد: هفت دوره است كه مراسمي تحت عنوان جشنواره سينما حقيقت به صورت ضعيف و در حد جشنواره‌هاي درجه چندم برگزار مي‌شود و سالي يك بار بخشي از اهالي سينما مستند با يكديگر ديدار و آثار هم را مي‌بينند و براي هم كف مي‌زنند و جايزه مي‌دهند و مي‌گيرند ولي جشنواره به اين معنا نيست.

وي ادامه داد: جشنواره مهم مستندسازان، مديريت سازمان يافته مهندسي فرهنگي و سينمايي اجراي درست بخشهاي مناسب، حمايت و همكاري مديران و سينماگران و رسانه‌ها را مي‌خواهد.

وي اظهار داشت: متاسفانه در اين سالها سينما حقيقت بدون تاثير حمايت شايسته و سياستگذاري مطلوب و رشد آثار مستند و ارتقاي سينما مستند و سازندگان اين آثار برگزار مي شود و هر سال هم در آن سليقه و رابطه حرف اصلي را مي‌زند.

وي افزود: بعد از پايان جشنواره، مستندسازان و آثار مستند به دست فراموشي سپرده مي‌شود تا سال بعد كه مديرات جديد سينمايي مستند به فكر خرج كردن بيت‌المال بيفتند.

اين منتقد بيان كرد: گرچه اين روند در خصوص ساير جشنواره‌ها هم كم و بيش مصداق دارد ولي نابساماني گروه‌گرايي، رفيق نوازي و دور شدن حرفه‌اي‌هاي اين عرصه از جشنواره‌اي كه قرار بوده محفل حضور آنها باشد و همچنين، كم رنگ شدن تبليغات و پوشش رسانه‌اي در سينما حقيقت بيشتر به چشم مي‌آيد.

وي اظهار داشت: در هر صورت اگر واقعا سينما حقيقت مي‌خواهد جشنواره و مبلغ حقايق به زبان سينما مستند باشد به اصلاحات اساسي ساختاري، مديريتي، اجرايي و تبليغي محتاج است.

انتهاي پيام/ ص

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن