تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي مرحله دوم طرح سنجش عدالت در ورودي غربي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اجراي مرحله دوم طرح سنجش عدالت در ورودي غربي پايتخت
شهردار منطقه 9 تهران، با اشاره به فاز نخست اجرايي طرح سنجش عدالت در سال گذشته از اجراي مرحله دوم اين طرح در سطح محدوده خبر داد و گفت: اجراي اين مرحله نياز به آشنايي شهروندان و مشاركت آنان دارد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سيد عليرضا حسيني، در اين خصوص اظهار داشت: تحقق عدالت و كاهش نابرابري‌ها به‌ويژه در حوزه‌هاي حساس و اساسي اجتماعي يكي از دغدغه‌هاي دولت‌هاي مختلف در بسياري از نقاط جهان به شمار مي‌آيد و همين موضوع باعث شد كه شوراي اسلامي شهر تهران در يكي از جلسات خود، فصلي جداگانه از برنامه 5 ساله شهر تهران را به كاهش نابرابري‌‌هاي اجتماعي اختصاص دهد.

وي افزود: همين موضوع منجر به پژوهش سنجش عدالت در شهر تهران شد و در دستور كار مناطق 22 گانه قرار گرفت و منطقه 9 نيز تمامي سراهاي محله را به نوعي درگير آن كرده و كارگروه مداخله كار خود را آغاز كرده‌اند.

حسيني، تصريح كرد: در طرح سنجش عدالت، سلامت ياران اداره سلامت به جمع‌آوري اطلاعات خانوارهاي هر محله در شش حيطه پرداختند كه شامل محيط فيزيكي، سلامت، اجتماعي، اقتصادي، تغذيه و حكمراني بوده و هر كدام از آنها از حوزه‌هايي تشكيل مي‌شود كه حوزه‌ها هم براي خود شاخص‌هايي براي ارزيابي دارند.

شهردار منطقه 9، ادامه داد: براي كسب اطلاعات درباره نيازهاي هر محله و مشكلات اهالي نياز به جمع‌آوري اطلاعات بود كه به همين دليل 1600 نفر خانوار از ساكنان محله به عنوان نمونه آماري انتخاب شدند.
وي اضافه كرد: كارشناسان از هر محله 200 خانوار را انتخاب كرده و با حضور سلامت ياران در محله‌ها، نيازهاي اساسي محله توسط خودشان ارزيابي شد.
حسيني، با بيان اينكه در منطقه 9، براي هر محله 43 مشكل شناسايي شد، گفت: براي دريافت راهكارهاي اجرايي كميته‌هاي توسعه نيز شكل گرفتند.
وي با اشاره به اعضا تشكيل‌دهنده كميته توسعه نيز، اظهار داشت: اعضاء اين كميته‌ها درمحله‌ها، شامل مدير محله به عنوان مسئول، نماينده كارگروه‌هاي 6گانه مديريت محلات و 2 نفر هم به عنوان كانون‌هاي سلامت محو بوده كه در تمامي محلات شكل گرفت.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان كرد: اعضا اين كميته بايد از مجموعه 43 شاخص مطرح شده و براساس نياز محله، هفت اولويت را براي محله در نظر گرفته تا به ترتيب و به مرور زمان براي رفع آن تلاش شود.

وي با بيان اينكه پس از تعيين اولويت‌هاي نخست هر محله، كارگروه مداخله تشكيل شد، نيز گفت:اعضا اين كارگروه وضعيت موجود محله را تحليل كرده و نتيجه شاخص‌ها به اطلاع اهالي رسيده و حتي با ارائه برنامه‌هايي جهت كاهش مشكلات در محلات اقدام كرده و نتايج قابل توجهي دربرداشته است.

شهردار منطقه 9، در پايان با اشاره به شروع طرح‌هاي پيشنهادي براي اولويت نخست، اظهار كرد: هدف از اجراي طرح سنجش عدالت كاهش نابرابري‌ها و برخورداري همگان از امكانات شهري بوده و جهت اجراي آن در مراحل بعدي به مشاركت شهروندان محلات نيازمنديم و به زودي زمان برنامه‌ريزي اولويت دوم فرا مي‌رسد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن