تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819886825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم ورزقان:‌راه‌هاي اصلي در ‌ورزقان باز است‌‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم ورزقان:‌راه‌هاي اصلي در ‌ورزقان باز است‌‌
نماينده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر بارش‌ها متوقف شود اكيپ‌هاي فعال در شهرستان 2 تا 3 روز آينده مي‌توانند راههاي روستاي مسدود شده را بازگشايي نمايند.


الهوردي دهقاني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار كرد: در حال حاضر راه‌هاي روستايي 30 تا 40 روستا در شهرستان ورزقان باز بوده و راه‌هاي ساير روستاها مسدود است.

وي با اشاره به اينكه راه‌هاي اصلي در شهرستان ورزقان باز است، افزود: راه‌هاي اصلي شهرستان با تلاش اكيپ‌هاي مستقر در ورزقان باز است.

دهقاني در عين حال بر وجود كولاك و بارش شديد در حوزه انتخابيه‌اش تاكيد كرد و گفت: ادامه اين بارش‌ها روند بازگشايي راه‌ها را با مشكل مواجه خواهد كرد.

شهرستان ورزقان با وسعت 2368 كيلومتر مربع (5.2 درصد مساحت استان) در 75 كيلومتري تبريز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان‌هاي كليبر و جلفا، از سمت شرق با شهرستان اهر، از سمت غرب با شهرستان مرند و از سمت جنوب با شهرستان‌هاي هريس، تبريز و شبستر هم‌مرز است.

انتهاي پيام/60007/ش10

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن