تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران خبرداداختتاميه ششمين جشنواره بين‌المللي برترين هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران خبرداداختتاميه ششمين جشنواره بين‌المللي برترين هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري
رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران از برگزاري ششمين جشنواره بين‌المللي برترين‌هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري با عنوان جايزه جهاني تهران در تاريخ ۲۵ آذر با حضور شهردار تهران در سالن‌ همايش‌هاي برج ميلاد خبرداد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، بابك نگاه‌داري در نشست خبري خود با اشاره به اينكه ششمين جشنواره بين‌المللي برترين‌هاي پژوهش و نوآوري، مديريت شهري(جايزه جهاني تهران) 25 آذرماه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد، اظهارداشت: تا به امروز 5 دوره از اين جشنواره از سوي شهرداري تهران برگزار شده است كه ششمين جشنواره نيز با همكاري ساير نهادها، دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وي تصريح كرد: شرايط شهرهاي نوين و پيچيدگي مسائل مديريت شهري اعم از مسائل اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و عمراني به حدي رسيده كه مديريت شهري كلان شهرها بدون استفاده و توجه به پژوهش‌ها و فن‌آوري‌ها امكان‌پذير نيست و نيازمند به توجه به مسائل علمي و پژوهشي جهت اداره كردن شهر است.

نگاه‌داري بيان داشت: در همين زمينه شهرداري تهران ششمين جشنواره بين‌المللي برترين پژوهش‌ها و نوآوري مديريت شهري را با عنوان جايزه تهران برگزار خواهد كرد.

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران تصريح كرد: شهرداري تهران اميدوار است با شكل دادن ارتباطات با دانشگاه‌ها، مراكز اطلاعاتي و پژوهشي و مراكز علمي بين‌المللي طرح‌هايي را تدوين و در سطح مديريت شهري اجرا كند.

وي افزود: در برگزاري ششمين جشنواره برترين‌هاي پژوهش و نوآوري شهري 6 رويكرد ملي مورد نظر است كه در اين راستا محورهايي در دستور كار جشنواره قرار دارد.

نگاه‌داري تصريح كرد: در ششمين جشنواره حدود 400 آثار به جشنواره رسيده است كه از اين تعداد 100 آثار از سوي داوران براي حضور در جشنواره انتخاب شده است.

وي افزود: تركيب آثار در جشنواره در بخش‌هاي مختلف متفاوت است كه از آن جمله مي توان به نوع آثار در قالب مقالات، كتب و پايان‌نامه‌ها اشاره كرد.

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران ادامه داد: آثار دريافتي از كشورهاي مختلف آفريقايي، اروپايي، آسيايي و آمريكاي جنوبي و ايالت متحده آمريكا است.

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران اظهارداشت: رويكرد علمي يكي از رويكردهاي اساسي در ششمين جشنواره بين‌المللي برترين‌هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري محسوب مي‌شود و سعي شده كه مديريت شهري ارتباط خوبي با مراكز علمي و دانش‌بنيان داشته باشد.

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران تصريح كرد: بناداريم الگوي راهبردي شهر تهران را به ساير كلان‌شهرهاي كشور تسري بدهيم و در اين زمينه ارتباط گسترده‌اي با مراكز تحقيقي، پژوهشي و نگاه به دانشگاه‌ها وجود دارد.

وي گفت: شعار جشنواره ششم تحت عنوان شكوفايي شهري است كه اين جشنواره چند هدف مهم در دستور كار خود قرار داده است كه از آن جمله مي‌توان به معرفي پژوهش‌هاي كاربردي و دستاوردهاي علمي و تجارب برتر جهاني، ايجاد زمينه براي شناسايي، تبادل و ترويج روش‌هاي علمي مديريت شهري و توانمند‌سازي مديران و كارشناسان و تكريم پديدآورندگان آثار برتر علمي، پژوهشي و آثار هنري در ارتباط با مديريت شهري اشاره كرد.

نگاه‌داري تاكيد كرد: ما بنا داريم دبيرخانه جشنواره را به صورت دائمي فعال كنيم و يكي از اهداف اين جشنواره فراهم كردن مقدمات جشنواره هفتم است.

رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران افزود: توجه به كاربست پژوهش‌هاي علمي و تحقيقاتي و استفاده از نتايج به تحقيقات يكي از مهمترين برنامه‌هاي جشنواره ششم محسوب مي‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه اين نشست سيد موسي پورموسوي رئيس كميته علمي ششمين جشنواره بين‌المللي برترين هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري ادامه داد: جشنواره‌هاي علمي از سال 86 و با تدبير شهردار تهران آغاز شده است كه در همين زمينه اتفاقات خوبي بين دانشگاه‌ها و مراكز علمي صورت گرفته است.

وي گفت: پس از چهارمين جشنواره برترين‌هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري، جشنواره‌هاي بعدي به صورت بين‌المللي برگزار شده است كه نتايج خوبي را نيز دربر داشته است.

پورموسوي ادامه داد: ششمين جشنواره بين‌المللي برترين‌هاي پوهش و نوآوري مديريت شهري تهران با محورهاي مختلف برگزار شد كه در ادامه اختتاميه اين جشنواره 25 آذرماه و با حضور شهردار تهران و جمعي از اعضاي شورا در سالن‌ همايش‌هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد.

رئيس كميته علمي ششمين جشنواره بين‌المللي برترين هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري گفت: غريب به دو هزار اثر از مراكز علمي و پژوهشي در كشور و 400 اثر از كشورهاي مختلف به جشنواره ارسال شده است كه آثار ارسالي از كشورهاي خارجي از 69 كشور ازجمله كشورهاي آمريكاي جنوبي، ايالات متحده آمريكا، كشورهاي آسيايي، چين، اندونزي، مالزي، هند، پاكستان، اروپاي مركزي و ... بوده است.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن