تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با 27 استان كشور: آغاز طرح زمستاني در جاده هاي آذربايجان غربي با رژه نيروهاي امدادي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: همزمان با 27 استان كشور: آغاز طرح زمستاني در جاده هاي آذربايجان غربي با رژه نيروهاي امدادي
زينالپور گفت: طرح زمستاني جمعيت هلال احمر با مشاركت دستگاه هاي اجرايي مرتبط با طرح زمستاني، در جاده هاي آذربايجان غربي به اجرا درآمد.


به گزارش خبرگزاري برنا از اروميه، مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي گفت: اين طرح با مشاركت جمعيت هلال احمر، اداره كل راه و شهرسازي، پليس راه، فرماندهي انتظامي، اورژانس، اداره كل مديريت بحران استانداري آذربايجان غربي، شهرداري ها و امداد خودرو در جاده هاي سراسر استان آغاز شد.

يحيي زينالپور در جمع اعضاء كارگروه طرح زمستاني استان افزود: در قالب اين طرح با آغاز فصل سرما و ريزش نزولات آسماني و افزايش حوادث جاده اي، جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي با استقرار امدادگران و نجاتگران در پايگاه هاي ثابت، سيار و فصلي و همچنين تجهيز آنان با امكانات مورد نياز در سطح جاده ها و محور هاي مواصلاتي استان، آماده ارائه خدمات و پاسخ گويي در مواقع مورد نياز و بروز حوادث مي باشد.

وي ادامه داد: اين طرح از 20 آذرماه تا 20 اسفند ماه سال جاري به مدت سه ماه در جاده ها و محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي براي خدمت رساني و امداد رساني به عموم مردم و در راه ماندگان ارائه خواهند شد.

وي خاطر نشان شد: افزايش ايمني در جاده ها به ويژه محورهاي برفگير استان، ايجاد ايمني براي كاهش حداكثري حوادث ترافيكي و امكان تردد ايمن در جاده هاي استان، مقابله با ساير حوادث زمستاني مانند سرمازدگي و كولاك و يخبندان ار جمله اهداف اين طرح اعلام شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گفت: كمك رساني سريع و به موقع به حادثه ديدگان و در راه ماندگان احتمالي، رسيدگي سريع به تصادفات، امداد و نجات و انتقال مصدومين، افزايش حضور محسوس در جاده ها براي آگاه سازي بيشتر، تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، مديريت حوادث ترافيكي، اطلاع رساني مستمر از طريق رسانه ها در خصوص وضعيت راه هاي استان از جمله اهداف ديگر اجراي طرح زمستاني در آذربايجان غربي است.

لازم به ذكر است 24 پايگاه جاده اي و كوهستاني در سطح محور هاي استان با امكانات كامل و يك پايگاه هوايي به همراه يك فروند بالگرد، آماده پاسخ گويي در مواقع لزوم به هموطنان مي باشند.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن