تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ديدار مجمع نمايندگان استان با سعادت: تاكيد نمايندگان آذربايجان غربي بر آسيب شناسي و تعامل براي رفع مشكلات


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: در ديدار مجمع نمايندگان استان با سعادت: تاكيد نمايندگان آذربايجان غربي بر آسيب شناسي و تعامل براي رفع مشكلات
دومين نشست مشترك هم افزايي و هم انديشي استاندار آذربايجان غربي با مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با هدف برنامه ريزي و تعامل بيشتر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري برنا از اروميه،‌ دومين نشست مشترك هم افزايي و هم انديشي استاندار آذربايجان غربي با مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي در جهت رشد و توسعه استان، پيگيري مطالبات مردم و تحقق شعارهاي دولت تدبير و اميد، در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در اين جلسه، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، برخي از مهترين مسائل و مشكلات استان را در حوزه انتخابيه خود مطرح نمودند و بر حمايت، همكاري و مساعدت براي تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد و سياست هاي استاندار آذربايجان غربي در استان تاكيد نمودند.

آسيب شناسي و بازنگري در خصوص نقاط ضعف و قوت مديريت استان در بخش هاي مختلف، عدم مقبوليت وضعيت موجود در استان، ضرورت تحول اساسي در استان با همدلي و همكاري مجمع نمايندگان استان با استاندار آذربايجان غربي و توجه به رفع مشكل توسعه نامتوازن استان بر اساس شاخص هاي اعلام شده از سوي دولت، از عمده ترين مسائل و نكات مطروحه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه بود.

همچنين نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي بر لزوم تعريف ساز و كاري توانمند براي تعامل و پايه گذاري محور توسعه و بودجه استان، توجه به مطالبات مردم با در نظر در گرفتن شعارهاي دولت تدبير و اميد، پيگيري موضوع درياچه اروميه، سدها، راه هاي اصلي، راه آهن تبريز-اروميه و اروميه-سلماس و گازرساني به روستاهاي فاقد گاز در استان تأكيد نمودند.

داير نمودن رشته هاي جديد تحصيلي در دانشگاههاي استان، بهره گيري مناسب از ظرفيت و اعتبارات صندوق توسعه ملي براي استان، فعال نمودن بازارچه هاي مرزي و گمرك هاي استان، توجه به توسعه درون زا و استفاده از مديران شايسته و توانمند در استان از ديگر خواسته هاي مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي بود كه در اين جلسه مطرح شد.

علي سعادت، استاندار آذربايجان غربي نيز ضمن تقدير از همدلي و همكاري مجمع نمايندگان استان در جهت كمك به رشد و توسعه استان، گفت: براي اجراي منويات و تحقق آرمان ها و شعارهاي دولت تدبير و اميد نيازمند بسترسازي هستيم.

وي بر پيگيري مجدانه و اجراي شعارها و تاكيدات دكتر حسن روحاني رياست محترم جمهوري تاكيد نمود و گفت: لازم است نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي براي اجراي خواسته ها و مطالبات مردم استان، زمينه هاي لازم را فراهم كنند.

استاندار آذربايجان غربي با تشريح رويكرد مديريت استان در انتخاب مديران بومي و استاني اظهار نمود: رويكرد مديريت استان براي مسئوليت سپاري به مديران در پست هاي مديريتي و اجرايي استان، بهره گيري از توان، انگيزه و تخصص نيروهاي جوان است كه در كنار آن از تجربه و توان نيروهاي توانمند بازنشسته و پيشكسوتان حوزه‌هاي مختلف در قالب شوراي راهبردي بهره مند خواهيم شد.

نماينده مردم شهرستان بوكان در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان نيز در اين جلسه با اشاره به اين كه اين جلسه موجبات همدلي و همبستگي بين نمايندگان استان و استاندار آذربايجان غربي را فراهم كرد گفت: ايجاد جهشي در توسعه اقتصادي و عمراني استان ضروري است و بايد استان با يك روند متوازن و درون گرا به توسعه پايدار برسد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن