تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802425968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه آذربايجان غربي سعادت بر مشاركت بخش خصوصي در طرح هاي دولتي تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه آذربايجان غربي سعادت بر مشاركت بخش خصوصي در طرح هاي دولتي تاكيد كرد
سعادت در هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه كه به رياست استاندار آذربايجان غربي برگزار شد بر لزوم مشاركت بخش خصوصي در طرح هاي دولتي تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري برنا از اروميه؛ سعادت در هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كه به رياست مقام عالي استان در سالن آمفي تئاتر شماره يك استانداري برگزار شد بر لزوم برنامه ريزي دستگاه هاي دولتي براي مشاركت بخش هاي خصوصي در اجراي طرح هاي نيمه تمام تاكيد كرد.

علي سعادت با استماع گزارشات مديران كل دستگاههاي اجرايي استان اظهار نمود: با توجه به برخي مشكلات اعتباري موجود در تكميل پروژه هاي عمراني، از مديران و مسئولان انتظار مي رود براي جذب مشاركت و مساعدت بخش خصوصي در اين پروژه ها، اقدامات لازم را انجام مي‌دهند.

وي بر لزوم صرفه جويي و دقت در هزينه هاي دستگاههاي اجرايي استان نيز تاكيد نمود و افزود: دستگاههاي اجرايي استان بايد از هزينه هاي غيرضرور اجتناب كنند و از راه هايي مانند فروش املاك مازاد خود، به تقويت درآمدهاي دستگاهي كمك نمايند.

تشريح برخي ويژگيهاي لايحه بودجه 93، وضعيت استان در بودجه 93 و تاكيد بر پيگيري و ارتقاي بودجه تخصيصي دستگاههاي اجرايي استان از وزارتخانه متبوع از ديگر موارد مطروحه توسط مقام عالي استان بود.

گزارش مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان در خصوص آخرين وضعيت تهيه و اجراي طرح هادي در روستاهاي استان، گزارش مديركل جهاد كشاورزي استان در خصوص وضعيت و پيشرفت فيزيكي احداث سايت ها و واحدهاي گلخانه اي استان و گزارش مديركل دفتر برنامه ريزي و بودجه استانداري در خصوص ويژگي هاي لايحه بودجه 93، از مهمترين مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.

تهيه طرح هادي براي 1305 روستا و اجراي آن در 406 روستاي استان در اين جلسه، مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان با ارائه گزارشي در خصوص وضعيت تهيه و اجراي طرح هادي در روستاهاي استان گفت: از 2190 روستاي بالاي بيست خانوار در استان، طرح هادي براي 1305 روستا يعني 60درصد كل روستاها تهيه شده و 885 روستاي ديگر باقي مانده است.

ايوب عزيزي ادامه داد: همچنين اجراي طرح هادي تاكنون در 406 روستاي استان يعني 5/18 درصد كل روستاهايي كه طرح هادي آنها تهيه شده، انجام گرفته است و 1784 روستاي ديگر باقي است.

بنا بر گزارش مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان، عدم تامين به موقع اعتبارات مالي براي اجراي طرح هادي در روستاهاي استان، از مهترين موانع و مشكلات تهيه و اجراي طرح هادي در استان است.

بر همين اساس بنا بر دستور مقام عالي استان مقرر شد كميسيوني براي بررسي موانع و مشكلات و ارائه راهكارهاي اصولي براي اجراي طرح هادي در روستاهاي فاقد طرح، تشكيل شود. 80 واحد گلخانه اي با ظرفيت توليد سالانه 400 تن محصول در استان وجود دارد.

مختاري، مديركل جهاد كشاورزي استان هم در اين جلسه گزارشي را در خصوص آخرين وضعيت واحدهاي گلخانه هاي استان ارائه داد و گفت: در حال حاضر در استان آذربايجان غربي، 80 واحد گلخانه اي با ظرفيت توليد 400 تن محصول در سال وجود دارد.

ايجاد اشتغال و افزايش راندمان در توليد محصولات كشاورزي، ايجاد اشتغال براي فارغ التحصيلان رشته كشاورزي، مديريت در مصرف بهينه آب و آزادسازي اراضي كشاورزي در راستاي تحقق توسعه پايدار در اين حوزه از مهمترين اهداف ذكر شده در ايجاد واحدهاي گلخانه اي است كه توسط مديركل جهاد كشاورزي استان بيان شد.

مختاري همچنين با بيان اينكه مطالعه، اجرا و بهره برداري از سايت هاي گلخانه اي در 511 هكتار از اراضي كشاورزي از برنامه هاي اداره كل جهاد كشاورزي است، افزود: براي تكميل مجتمع هاي گلخانه اي استان بيش از 3 ميليارد تومان اعتبار لازم است.

مديركل دفتر برنامه ريزي و بودجه استانداري هم در اين جلسه به ارائه گزارشي درباره لايحه بودجه 93 پرداخت و نكاتي را در خصوص ويژگي ها، اهداف اصلي و راهبردهاي دولت تدبير و اميد براي تحقق بودجه در سال 93 بيان كرد.

افزايش 5/17 درصدي حقوق كاركنان دولت، سه برابر شدن بودجه عمراني، رشد اقتصادي 3 درصدي و كنترل و كاهش تورم از 36 به 21 درصد در سال 93 از مهمترين نكاتي بود كه رزمجو در گزارش خود به آنها پرداخت.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن