تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804235445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد كي‌روش براي بازي با تيم آفريقايي/ آيت‌اللهي به ايسنا خبر داد: سرمربي اميد خارجي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تاكيد كي‌روش براي بازي با تيم آفريقايي/ آيت‌اللهي به ايسنا خبر داد: سرمربي اميد خارجي شد
نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال از خارجي بودن سرمربي جديد تيم اميد خبر داد و گفت: انتخاب سرمربي تيم اميد از اولويت‌هاي فدراسيون است و پس از قطعي شدن كار احتمالا او را تا پايان هفته معرفي خواهيم كرد.

سيدهادي آيت‌اللهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابتدا درباره آخرين جلسات برگزار شده جهت هماهنگي برنامه‌ها و مسابقات تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران، اظهار كرد: ما جلساتي داشتيم و كارلوس كي‌روش هم امروز (جمعه) به تهران مي‌آيد تا فردا و روزهاي آينده جلسه‌هاي ديگري را با حضور سرمربي تيم ملي برگزار كنيم. قرار است كي‌روش ريز برنامه‌ها و درخواست‌هايش براي بازي‌هاي تداركاتي را مطرح كند تا بتوانيم هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهيم.

** كي‌روش مي‌خواهد حتما اسفندماه با يك تيم آفريقايي بازي كنيم

وي با بيان اينكه درخواست كي‌روش بازي با يك تيم آفريقايي تا پايان سال است، افزود: آنچه فعلا از درخواست‌هاي ايشان قطعي است برگزاري يك ديدار تداركاتي در اسفندماه بوده كه در صورت تغيير زمان ديدار ايران و كويت و چند روز زودتر برگزار شدن آن، يك تاريخ فيفادي براي تيم ملي خالي مي‌شود كه مي‌توانيم آن مسابقه تداركاتي مدنظر كي‌روش را در آن روز برگزار كنيم. پيشنهاد سرمربي تيم ملي بازي با يك تيم آفريقايي در اين روز است.

** اولين اردوي اروپايي تيم ملي با 2 يا 3 بازي تداركاتي

نايب‌رييس اول فدراسيون در پاسخ به اينكه آيا الجزاير و روسيه تنها پيشنهادهاي رسمي به تيم ايران براي بازي تداركاتي است، به ايسنا گفت: ما گزينه‌هايي داريم كه درباره آنها و قطعي‌ كردن‌شان تصميم‌گيري خواهيم كرد و بهتر است پيش از نهايي شدن كار صحبتي از نام تيم‌ها نداشته باشيم. تيم ملي همچنين اردوي اروپايي اش را فروردين‌ماه آغاز مي‌كند كه 2 يا 3 ديدار تداركاتي در اولين اردو انجام خواهد شد. همچنين تصميم‌گيري نهايي درباره بازي با تيم ملي آمريكا هم منوط به نظر آخر كي‌روش است كه در جلسه مطرح خواهد شد.

** اتمام ليگ و جام حذفي تا پايان سال اتفاق خوبي براي تيم ملي است

وي درباره پيشنهاد تاج به علي كفاشيان درباره آمادگي رسمي سازمان ليگ براي تمام كردن مسابقات ليگ و جام جذفي تا پايان امسال به ايسنا گفت: تاج به ما اعلام كرده در صورت كاهش فاصله ميان مسابقات مي‌تواند ليگ و جام حذفي را همين امسال به پايان برساند كه اين مي تواند يك اتفاق بسيار خوب براي تيم ملي ما باشد. پيش از اين قرار بود ليگ 20 فروردين تمام شود و حالا در اولين جلسه‌اي كه برگزار مي‌كنيم بايد ببينم نحوه اجرايي كردن اين تصميم شان چگونه است.

** با مديران 4 باشگاه‌ها براي استفاده از ملي‌پوشان در ارديبهشت 93 جلسه مي‌گذاريم

آيت‌اللهي همچنين درباره اختلاف‌نظر بعضي از باشگاه‌ها از جمله سپاهان با كارلوس كي‌روش درخصوص نحوه استفاده از بازيكنان ملي پوش در ارديبهشت‌ماه 93 كه بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با اردوهاي تيم ملي تداخل دارد نيز اظهار كرد: انشاالله بعد از جلسه‌اي كه با كادر فني تيم ملي خواهيم داشت، قرار است جلسه هماهنگي را با مديران 4 باشگاهي كه در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند برگزار كنيم و در يك تعامل سازنده تصميمي گرفته شود كه هم منافع تيم ملي حفظ شود و هم باشگاه‌ها ضرر نكنند. به هر حال در ماه‌هاي آينده اولويت فوتبال ايران، اجراي درست برنامه‌هاي تيم ملي است و در عين حال ما نمي‌خواهيم باشگاه‌ها هم خسارت سنگيني ببينند. بنابراين بايد بهترين تصميم را بگيريم.

** احتمالا تا پايان هفته سرمربي جديد تيم اميد را معرفي مي‌كنيم

نايب‌رييس اول فدراسيون از احتمال مشخص كردن سرمربي تيم ملي فوتبال المپيك (اميد) حداكثر تا پايان اين هفته خبر داد و در اين باره به ايسنا گفت: انتخاب سرمربي تيم اميد و تشكيل هرچه زودتر اين تيم از اولويت‌هاي كاري فدراسيون است و صحبت‌هاي اوليه را با كفاشيان داشته‌ايم. تقريبا گزينه‌ايي را براي تيم اميد نهايي كرديم و از يكشنبه (پس‌فردا) جلساتي ديگري را در اين زمينه خواهيم داشت تا كار را نهايي كنيم.

** سرمربي تيم اميد خارجي است

وي در پاسخ به اينكه گزينه سرمربيگري تيم اميد بالاخره ايراني شد يا خارجي، تصريح كرد: تقريبا مي‌توانم بگويم هدايت اين تيم را يك سرمربي خارجي برعهده مي‌گيرد و اين مربي از مربيان خارجي كه الان در فوتبال ما مشغولند نيست. ممكن است در كنار او از مربيان ايراني استفاده كنيم.

آيت‌اللهي در پاسخ به اينكه آيا براي انتخاب سرمربي خارجي تيم اميد با كارلوس كي‌روش هم مشورت داشته‌ايد، به ايسنا گفت: به هر حال تيم اميد پشتوانه تيم ملي بزرگسالان است. همچنين با توجه به اينكه بازيكناني چون عليرضا جهانبخش و سردار آزمون نفرات تيم اميد هستند كه كي‌روش براي استفاده از آنها در تيم بزرگسالان هم نظر دارد، بنابراين نظر كي‌روش براي ما اهميت دارد كه با او مشورت مي‌كنيم.

** راي صادره درباره دايي ارتباطي به كميته رسيدگي به تخلفات ندارد

رييس كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي همچنين درباره راي كميته انضباطي و كميته‌ استيناف براي علي دايي، خاطرنشان كرد: رايي كه درباره علي دايي از كميته انضباطي و استيناف صادر شد ارتباطي به پرونده بررسي شده اتهامات داوري در كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي، ندارد.

** هنوز هيچ اقدامي براي اعزام‌هاي جام جهاني نكرديم

نايب‌رييس اول فدراسيون در پايان با بيان اينكه فدراسيون تاكنون هيچ اقدامي براي سازماندهي گروه‌هاي اعزامي به جام جهاني برزيل انجام نداده است، اظهار كرد: ما براي اين دست كارها درباره جام‌جهاني هيچ اقدامي نكرديم و فعلا مشغول برنامه‌ريزي هستيم تا مشخص شدن سهميه‌هاي ايران در فيفا و همچنين هماهنگي با ارگان‌هايي چون وزارت ورزش و جوانان، سازمان ميراث فرهنگي، وزارت ارشاد و... ستادي در اين‌باره تشكيل دهيم. اين ستاد تمامي برنامه‌هاي مربوط به جام ‌جهاني را ساماندهي مي‌كند و هنوز هيچ صحبتي با تورهاي دسته‌جمعي و آژانس‌هاي مسافرتي انجام نشده است.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن