تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803628291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروهبندي 4 نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا – 2014


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گروهبندي 4 نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا – 2014


نمايندگان فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا - 2014 ، حريفان خود را در مرحله‌ گروهي اين رقابت‌ها شناختند.

ليگ قهرمانان آسيا در سال 2014 ديروز در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا در مالزي، قرعه‌كشي شد و چهار نماينده‌ فوتبال ايران، حريفان خود را در مرحله‌ گروهي اين رقابت‌ها شناختند .

تيم‌هاي استقلال و سپاهان به عنوان قهرمان‌هاي ليگ برتر و جام حذفي در فصل گذشته و تيم‌هاي تراكتورسازي و فولاد به عنوان تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران - كه جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را در سال 2014 به دست آوردند - در گروه‌هاي چهارگانه غرب آسيا قرار گرفتند.

كار سپاهان در بين تيم‌هاي ايراني، از سه تيم ديگر، سخت‌تر خواهد بود. نايب قهرمان آسيا در سال 2009 در مرحله گروهي به مصاف «السد» قطر(قهرمان سال 2011) مي رود. «الهلال» عربستان و «الاهلي» امارات، ديگر حريفان نامدار سپاهان در بازي هاي مرحله گروهي هستند. با توجه به قرعه‌اي كه براي ديگر تيم‌هاي ايراني بدست آمده است، به نظر نمي‌رسد كه استقلال، فولاد و تراكتورسازي در مرحله گروهي، مشكل چنداني نداشته باشند .

گروه‌بندي تيم هاي حاضر در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، سال 2014 در منطقه غرب و شرق قاره كهن به اين شرح است :

گروه يكم: الريان قطر، الجزيره امارات، الشباب عربستان، استقلال ايران

گروه دوم: پلي آف يك، بنيادكار ازبكستان، فولاد ايران، الفاتح عربستان

گروه سوم: پلي آف 2، الاتحاد عربستان، تراكتورسازي ايران، العين امارات

گروه چهارم: السد قطر، الهلال عربستان ، سپاهان ايران، الاهلي امارات

گروه پنجم: پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي، بوريرام تايلند، شاندونگ چين و تيم سوم ژاپن

گروه ششم: سانفرس هيروشيماي ژاپن، سنترال‌كوست استراليا، سئول كره‌جنوبي، پلي‌آف 3/1

گروه هفتم: گوانگژوي چين، قهرمان جام امپراتوري ژاپن، جونبوك كره‌جنوبي، پلي‌آف 3/2

گروه هشتم: وسترسيدني استراليا، گيژو رنه چين، نايب قهرمان ليگ ژاپن و اولسان هيونداي كره‌جنوبي

ميل قهرماني سپاهان

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز رضايت از گروه تيمش در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: با بازگشت «سوكاي» و نويدكيا و اضافه شدن بازيكنان خارجي جديد، اعتماد به نفس بيشتري براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا پيدا مي‌كنيم و همراه با «الهلال»، مدعي اصلي صعود از گروه خود هستيم.

زلاتكو كرانچار، درباره گروه بندي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: سپاهان در گروه خوبي قرار گرفته است و با توجه به شرايطي كه داريم تا آغاز اين رقابت‌ها، تيم قدرتمندتري خواهيم داشت. با اضافه شدن سوكاي و محرم نويدكيا و عملكردي كه در فصل نقل و انتقالات خواهيم داشت، اعتماد به نفس بيشتري را به سپاهان تزريق مي‌كنيم تا در ليگ قهرمانان آسيا، موفق باشد.

وي در واكنش به اينكه سپاهان در گروه مرگ قرار گرفته است، تصريح كرد: در اين گروه، تيم‌هاي قدرتمندي حضور دارند و كار ما سخت است. ما دو فصل گذشته در دو مسابقه رفت و برگشت «السد» قطر را شكست داديم، ولي بخاطر مساله اداري، تيم ما به مرحله بعدي راه نيافت! «الاهلي» امارات، تيم با كيفيتي است، ولي تاكنون نتوانسته براي سپاهان مشكل ايجاد كند. «الهلال» هم تيمي است كه ارزش‌هاي زيادي دارد. سپاهان و الهلال، دو شانس اصلي صعود از اين گروه هستند .

وي، گروه سپاهان را نسبت به ساير نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا، دشوارتر دانست و گفت: نسبت به حريفان ديگر مقابل تيم «السد» قطر با انگيزه‌تر حاضر مي شويم و با قدرت با آنها برخورد مي‌كنيم. سپاهان بر اثر يك اشتباه، مسابقات آن سال از دست داد و السد، نشان داد كه فقط از نظر مسائل اداري و اشتبا‌هاتي كه خودمان مرتكب مي شويم، بر سپاهان غلبه مي كند.

سرمربي سپاهان در واكنش به اين پرسش كه آيا مدعي قهرماني آسيا خواهيد بود، گفت: سپاهان، هميشه ميل به قهرماني دارد و در همه بازي‌هاي بين‌المللي با كيفيت و حساب شده بازي مي‌كند. اگر شرايط خوب پيش رود، قطعا از مدعيان قهرماني آسيا خواهيم بود.

نه سخت و نه آسان

امير قلعه‌نويي، ‌سرمربي تيم استقلال در واكنش به همگروهي با تيم‌هاي الشباب عربستان، الجزيره امارات و الريان قطر، گفت كه گروه استقلال، نه سخت است و نه آسان.

قلعه‌نويي، افزود: بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، انگيزه‌هاي خاصي براي همه تيم‌ها دارد. كيفيت مسابقات، روي بازيكنان و تيم‌ها تاثيرگذار است. بازي‌ها در بهترين زمين‌ها با شرايط خوب، برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه گروه استقلال، نه سخت است و نه آسان، گفت: بايد با همه قدرت به ميدان برويم. همه تيم‌هاي حاضر در اين بازي‌ها، از كلاس حرفه‌اي خاصي برخوردارند و همين موضوع سبب مي‌شود، انگيزه‌هاي متفاوتي را در بين آنها، شاهد باشيم.

شناخت حريفان؛ بعدا

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره‌ گروه بندي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: فعلا تمركزمان را روي بازي هاي تيم در ليگ برتر گذاشته ايم و شناخت حريفان را به بعد، وا مي‌گذاريم.

حسين فركي، درباره‌ قرعه‌ تيم فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: در گروه ما، تيمي به نام «الفاتح» عربستان حضور دارد كه ناشناخته است. بيشتر نسبت به تيم‌هاي «الشباب» و «الاتحاد» اين كشور، اطلاعات داريم. حريف ديگر ما، ظاهرا در پلي‌آف مشخص مي‌شود و «بنيادكار» ازبكستان با سابقه‌اي كه در آسيا دارد، جزو تيم‌هاي خوب اين قاره است.

او در باره اينكه تيمش در ليگ برتر، دچار افت نتيجه‌گيري شده است و وضع اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا را چگونه ارزيابي مي كند، گفت: بازي‌هاي آسيايي، شرايط متفاوتي با ليگ برتر ايران دارد. ما شش هفته است كه پيروز نشده‌ايم، ولي به جرأت مي‌توانم بگويم كه در سه بازي آخر- كه مساوي كرديم - مي‌توانستيم برنده باشيم. در آن بازي‌ها، همه كار كرديم، جز گل زدن و اين مساله، ما را عقب انداخت. عملكرد تيم از نظر فني، رضايت‌بخش است، ولي از لحاظ نتيجه‌گيري، راضي كننده نيست. هرچند در بخش دفاعي، بهتر از قبل كار كرده‌ايم و در سه بازي آخر، عملكرد خوبي داشتيم .

وي در پاسخ به اين سوال كه گل نزدن‌ تيمش، او را براي نتيجه‌گيري در ليگ قهرمانان آسيا نگران نمي‌كند، گفت: گل نزدن براي هر تيمي، نگران‌كننده است. اما بازيكنان ما همان‌هايي هستند كه در نيم‌فصل اول، بهترين خط حمله‌ ليگ را تشكيل دادند و تازه در نيم ‌فصل دوم، آرش افشين هم به ما اضافه شده است. بنابراين بايد تمركز و دقت خود را معطوف به زدن ضربات آخر كنيم.

حضور مقتدرانه‌ در آسيا

مجيد جلالي، گفت كه تيمش را به شكلي نشان خواهد داد تا حريفان در ليگ قهرمانان آسيا، نگران شوند.

سرمربي تراكتورسازي، درباره گروهبندي ليگ قهرمانان آسيا و سخت يا راحت بودن گروه اين تيم، گفت: سختي و راحتي گروه‌ها، مهم نيست؛ مهم، بازي است كه در زمين انجام مي‌شود. سعي خواهيم كرد در ليگ برتر ايران به شكلي خودمان را نشان دهيم تا حريفان از اينكه با ما همگروه شده‌اند، نگران شوند.

وي، افزود: حضور مقتدرانه و در شان تراكتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا خواهيم داشت تا نتايج خوبي كه هواداران انتظار دارند، كسب شود.

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز، از مسئولان درخواست كرد كه مشكلات مالي تيم را هر چه زودتر حل كنند. او، از هواداران ‌خواست تا به حمايت خود - كه انگيزه زيادي به بازيكنان مي دهد - ادامه دهند .



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن