تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804304913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترين بازي هاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بهترين بازي هاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين بازي هاي اين هفته ي دريچه را دانلود كنيد؛ بازي هايي كه به انتخاب شما جمع آوري شده است.
به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگي دريچه شما را در جريان تازه ترين و بهترين بازي ها قرار مي دهد.

آن دسته از كاربراني كه هر روز نمي توانند به صفحه دريچه سر بزنند مي توانند آخر هفته بهترين ها را در قالب يك بسته خبري دريافت كنند.

------------

------------

به سرعت بدويد؛

بازي خاطره انگيز "سونيك" را اين بار در گوشي اندرويدي خود بازي كنيد + دانلود

سونيك يكي از بازي هاي خاطره انگيز براي كساني است، كه از كنسول سگا استفاده كرده اند. شركت سگا نسخه ي جديد اين بازي را براي سيستم عامل اندرويد ارائه كرده است. حتما مي دانيد سونيك يك موجود عجيب است كه وظيفه دارد با نهايت سرعت بدود، از موانع عبور كند و براي پيشرفت در بازي بايد سكه هاي را جمع آوري كند. اين نسخه نسبت به ورژن قبلي دست خوش تغييرات فراواني شده و كنترل شخصيت بسيار ساده تر و روان تر شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

شهر را نجات دهيد!

بازي "مرد عنكبوتي" براي پلتفرم جاوا + دانلود

اين بازي بر اساس فيلم سينمايي مرد عنكبوتي ساخته شده است، حتما شما هم با فيلم سينمايي مرد عنكبوتي آشنا هستيد، مردي با خصوصيات خارق العاده كه به مبارزه با موجودات فرا زميني مي پردازد. در اين بازي شما در نقش مرد عنكبوتي ظاهر مي شويد و وظيفه داريد كه از شهر و مردمان آن مراقبت كنيد، البته مراقبت از شهر كار آساني نيست زيرا موجودات خطرناك و قدرتمند به شهر حمله مي كنند و درگيري سختي ميان شما و آن ها رخ مي دهد و پيروزي در اين مصاف بسيار دشوار است. با پيروزي در مقابل موجودات به قهرمان شهر تبديل مي شويد!

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي رايانه؛

بازي فكري جورچين تصاوير + دانلود

Jigsaw Boom 3 عنوان يك بازي فكري و كم حجم پازل مي باشد. اين بازي از گالري هنري زيبايي بهره مي برد و مي توانيد تصاوير مختلف را در بازي وارد كنيد و با موسقي متن عالي، به حل كردن پازل ها بپردازيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي جاوا ؛

بازي جذاب Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود

در بازي اكشن Modern Combat در نقش يك جنگجوي شكست ناپذير ظاهر شويد. شما به عنوان يك سرباز وظيفه شناس ماموريت داريد تا به كشورهاي مختلف سفر كنيد و با دشمنانتان مبارزه نماييد. وجود تجهيزات جنگي همچون هلي كوپتر، تانك و ماشين هاي پيشرفته جنگي موفقيت شما را تضمين مي كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

مراقبت باشيد معتاد نشويد!

از آقا و خانم pou مراقبت كنيد + دانلود بازي

Pou يكي از محبوب ترين بازي هاي موجود در فروشگاه گوگل پلي با ميليون ها بار دانلود است. در اين بازي شما داراي يك عروسك هستيد كه مي توانيد آن را به سبك دلخواه خود بزرگ كنيد، لباس هاي مورد نظرتان به آن بپوشانيد، جاي آن را تميز كنيد و بسياري كارهاي ديگر كه مي توانند براي ساعت ها شما را سرگرم كنند. در ضمن شما مي توانيد ظاهر اتاق مانند رنگ ديوارها و pou را سفارشي سازي كنيد. بازي موفق به كسب امتياز 5 ستاره شده و به قدري جذاب است كه امكان دارد شما را معتاد خود كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

بازي فكري Unblock-2 براي پلتفرم جاوا + دانلود

حتما شما با سبك بازي آشنا هستيد، در اين بازي Unblock-2 شما بايد با جا به جايي بلوك ها و حركت آن ها به سمت مسير مناسب، شرايط را براي خروج بلوك مورد نظر محيا كنيد. با پيشرفت در بازي عبور از مراحل بسيار دشوار مي شود و تعداد بلوك هاي موجود و نحوه قرار گيري آن ها مي تواند شما را به چالش بكشاند ولي نگران نباشيد، زيرا شما مي توانيد امتيازات خود براي دوستانتان ارسال كنيد تا قدرت و توانايي هاي خود را به آن ها اثبات كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

اندرويد و ويندوزفون:

دانلود بازي زيبا و گرافيكي Royal Revolt + ديتا

بازي Royal Revolt! يك بازي زيبا و اكشن است. در اين بازي شاهزاده جوان سعي دارد تاج و تخت پدر خود را پس بگيرد و در اين ميان با چالش هايي رو به رو مي شود كه بايد با كمك خود و سربازان شجاع مشكل ها را برطرف كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي رايانه؛

جمجمه طلايي را بدست بياوريد + دانلود بازي

اين بار شركت سازنده بازي هاي كامپيوتري bigfishgames سري جديدي از بازي هاي لوكسور با نام Zuma Deluxe را به بازار عرضه نموده است. آنچه در اين بازي زيبا قابل توجه است سرعت عمل بالاي شما براي انتخاب مسير درست مي باشد طوري كه اگر با سرعت عمل و انتخاب مسير مناسب جهت پرتاپ توپ هاي رنگي كه در اختيارتان قرار گرفته براحتي قادر به اتمام هر مرحله از بازي مي باشيد ولي اگر كمي تامل و داشته يا توپ را به مسير مناسب هدايت نكنيد آنجاست كه با پيشروي توپ ها و رسيدن به سياه چاله كذايي فرصت شما به پايان رسيده و آن مرحله از بازي را دوباره بايد تكرار نماييد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي پلتفرم جاوا؛

بر ميوه ها پيروز شويد + دانلود بازي

در اين بازي Fruit crush شما نقش يك ميوه فروش را خواهيد داشت و وظيفه داريد ميوه ها را دسته بندي و در قفسه مخصوص خود قرار دهيد. اگر بتوانيد ميوه ها در زمان كمتري دسته بندي و قفسه بندي كنيد، امتياز بيشتري را كسب مي كنيد و راهي مراحل بعد مي شويد. براي دسته بندي ميوه ها بايد آن ها را در كنار هم جمع كنيد، تا آن ها به صورت خودكار از بين بروند. با پيشرفت در بازي تنوع و تعداد ميوه ها بيشتر مي شود، اين افزايش مي تواند شما را به چالش بكشاند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

Boost runner؛

بازي ايراني "فراري" براي گوشي هاي اندوريدي + دانلود

بازي "فراري" توسط بازي سازان گمنام كشورمان تهيه و برنامه نويسي شده است، در بازي شما بايد از موانع عبور كنيد، هر چه از موانع بيشتري عبور كنيد، امتياز بالاتري را كسب خواهيد كرد. كنترل شخصيت بازي بسيار ساده و روان است. اگر انگشت خود را به سمت بالا بكشيد،فراري مي پرد، اگر به سمت پايين بكشيد، فراري غلط مي خورد و اگر انگشتتان را روي صفحه نمايش نگه داريد فراري از موانع عبور مي كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

ياد دوران كودكي تان را زنده كنيد؛

بازي سوپر ماريو براي سيمبين + دانلود

كمتر كسي پيدا مي شود كه بازي خاطره انگيز سوپر ماريو آشنا نباشد، بسياري از كودكان دهه 60 و 70 با اين بازي جذاب بزرگ شده اند و حتي با ديدن بازي هاي جديد و گرافيكي باز هم علاقه به بازي كردن سوپر ماريو يا همان قارچ خور دارند. اين بازي يك شبيه سازي كامل از نسخه ي ميكرو بازي است و مي تواند تمامي خاطرات كودكي تان را در تلفن همراهتان تداعي كند. شما در اين بازي وظيفه داريد براي آزادي شاهزاده خانم كه توسط اژدها اسير شده است وارد عمل شويد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

------------

گردآوري از: سالار واعظي

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن