تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«شبي با علي حاتمي» در خانه هنرمندان ايران


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: «شبي با علي حاتمي» در خانه هنرمندان ايران


پنجمين شب از سلسله نشست‌هاي شب‌هاي ايرانشهر پنجشنبه 14 آذر به علي حاتمي كارگردان و فيلمنامه‌نويس نامي ايران اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومي خانه هنرمندان ايران، همزمان با هفدهمين سال درگذشت علي حاتمي، مراسم يادبودي در قالب برنامه شب‌هاي ايرانشهر به همت واحد پژوهشي و آموزشي خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.

در اين مراسم كه اجراي آن بر عهده سهيل محمودي است، استاد علي نصيريان، امين تارخ، محمدرضا اصلاني، احمد بخشي و سيد محمد بهشتي به سخنراني درباره شخصيت و آثار زنده‌ياد علي حاتمي خواهند پرداخت. همچنين براي اين مراسم از همه دوستان و همكاران علي حاتمي كه در فيلم‌‌هاي او همكاري داشته‌اند دعوت شده است.

در بخش ديگري از اين مراسم نيز موسيقي سريال هزاردستان به صورت زنده براي حاضران اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان براي حضور در اين مراسم مي‌توانند پنجشنبه 14 آذر از ساعت 17 و 30 دقيقه به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ايران مراجعه كنند.

آثار خوشنويسي ماندگارترين ديالوگ‌هاي علي حاتمي در فرهنگسراي «سرو»

همچنين با فرا رسيدن هفدهمين سالروز درگذشت علي حاتمي، نمايشگاه خطي از ماندگار‌ترين ديالوگ‌هاي سينماي اين هنرمند در نگارخانه سرو برپا مي‌شود.

به گزارش ايسنا، اين نمايشگاه جمعه 15آذر، ساعت 16با حضور ليلا حاتمي، جمشيد مشايخي، علي دهكردي، رضار ويگري، رحيم نوروزي، محبوبه بيات، سيدمحمد مختاري و جمعي از اهالي فرهنگ و هنر كشورمان در فرهنگ سراي سرو افتتاح مي‌شود.

در اين نمايشگاه سپيده مبرهن بيش از 25ديالوگ ماندگار سينماي علي حاتمي را كه توسط هنرمنداني چون جمشيد مشايخي، علي نصيريان و عزت‌الله انتظامي گفته شده است را با هنر خوشنويسي مي‌آرايد.

در ابتداي اين مراسم نشستي با حضور مهمانان و دوستداران حاتمي در سالن آمفي تئا‌تر فرهنگ سراي سرو برگزار مي‌شود و در آن دوستان علي حاتمي ضمن بيان خاطرات و مرور فيلم‌هاي علي حاتمي، به بررسي نقش و تاثير او بر سينماي كشور خواهند پرداخت. ديالوگ‌هاي زيبا و ماندگار فيلم‌هاي علي حاتمي سبب شده است به او لقب «سعدي سينماي ايران» بدهند.

علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند به فرهنگ سراي سرو واقع در خيابان وليعصر، بالا‌تر از پارك ساعي، كوچه ساعي يكم مراجعه كنند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن