تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804802423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاه رسيدگي به پرونده بيمه:/ 6/ وكيل مدافع متهم «ش.ق»: مدارك موكلم صحت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دادگاه رسيدگي به پرونده بيمه:/ 6/ وكيل مدافع متهم «ش.ق»: مدارك موكلم صحت دارد
يكي از مسائلي كه مشخص مي شود اين است كه متهمين نشاني درست را در پشت چك ها ننوشته اند كه در مورد موكل من اين امر صحت ندارد و دقيقا آدرس و نشاني محل سكونت خود را در پشت چك ها قيد كرده است. دادگاه رسيدگي به پرونده بيمه:/ 6/ وكيل مدافع متهم «ش.ق»: مدارك موكلم صحت دارد
در ادامه جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس ايران قاضي پرونده، مصطفي دولت آبادي وكيل مدافع يكي از متهمين به نام خانم(ل.ز) به جايگاه فراخواند و وكيل متهمه لايحه اي را در دفاع از موكل خود به صورت مكتوب به قاضي دادگاه تقديم كرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، در ادامه دادگاه قاضي محمدي كشكولي بابك شريف پاكدامن وكيل يكي از متهمين به نام آقاي(ش.س) كه ساعتي قبل در جايگاه متهمين به دفاع از خود پرداخته بود براي دفاع به جايگاه فراخواند و وكيل مدافع (ش.س) در دفاع از موكل خود گفت: اگر قبول كنيم كه بحث پولشويي تصاحب مال و درآمد مي شود موكل من از اين بابت هيچ پولي را دريافت نكرده و حتي موكل من از آقاي ف طلبكار هم هست

در ادامه لايحه اي را بهصورت مكتوب تقديم قاضي دادگاه كرد.

در ادامه جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس ايران قاضي محمدي كشكولي، عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع متهم آقاي(ش.ق) كه در جلسه ديروز دادگاه تفهيم اتهام شده بود را براي دفاع از موكل خود به جايگاه فراخواند.

وكيل متهم در دفاع از موكل خود اظهار داشت: موكل بنده دو فقره چك را در ارتباط با خسارت ماشين ايشان بوده و براساس مدارك ارائه شده به مبلغ 150 هزار تومان وصول كرده است كه وكيل شركت عنوان كرده اين مدارك جعلي است و داراي آدرس ناصحيح مي باشد، حداقل در مورد پرونده آقاي (ش.ق) مصداقي ندارد. آنچه كه ايشان ارائه كرده اند در هيچ دادگاهي ثابت نشده است.

وي در دفاعيات خود از متهم(ش.ق) افزود: با عناوين كلي بازي كردن پايه حقوقي ندارد و وكيل شركت بايد مشخص مي كرد كجاي قضيه جعلي است و هركجاي اين مدارك كه جعلي بوده ايشان به عنوان نماينده حقوقي شركت بايد اعلام مي كردند كه تاكنون چنين چيزي ثابت نشده است.

وكيل مدافع در ادامه افزود: صرف نظر از مباحثي كه در اين جلسه مطرح شد، مداركي كه موكلم ارائه كرده صحت دارد و تاكنون خالف آن نيز ثابت نشده و نياز به دفاعيات ديگري ندارد.

وكيل مدافع متهم همچنين خاطرنشان كرد: يكي از مسائلي كه مشخص مي شود اين است كه متهمين نشاني درست را در پشت چك ها ننوشته اند كه در مورد موكل من اين امر صحت ندارد و دقيقا آدرس و نشاني محل سكونت خود را در پشت چك ها قيد كرده است.

قاضي خطاب به وكيل مدافع گفت: كساني كه چك ها را وصول مي كردند تنها منحصر به اين 18 نفر متهم نيست، بلكه 80 نفر ديگر هم براساس اين شيوه چك ها را وصل كردند. اگر در نظر بگيريم كه نشاني هاي نوشته شده درباره وي درست هم بوده باشد با توجه به اينكه متهم نسبت فاميلي نزديكي با (ب.پ) داشته در شبكه اختلاس حضور داشته است و رفتار عادي كه موكل شما انجام داده اين بوده كه در يك مورد خسارتش 120 هزار تومان بوده اما چك ميليوني دريافت كرده و اگرچه آدرس جعلي نداده ولي مازاد وجوهي كه حقش نبوده پول دريافت كرده است.

در ادامه دادگاه نماينده بيمه ايران براي بيان تذكري به وكيل مدافع (ش.ق) در جايگاه قرار گرفت و گفت: كسي كه هيچ سابقه اي كه در شركت موكل من در رابطه با تصادف و خسارت ندارد چطور به خود اجازه مي دهد چكي را در اين مورد وصول كند.

بعد از سخنان نماينده بيمه ايران قاضي ادامه رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه ايران را به روز دوشنبه هفته آينده 25 آذر موكول كرد.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن