تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالنور در گفت‌وگو با فارس:وقتي روحاني از خط اعتدال خارج شود اصلاح‌طلبان هم طلبكار مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ذوالنور در گفت‌وگو با فارس:وقتي روحاني از خط اعتدال خارج شود اصلاح‌طلبان هم طلبكار مي‌شوند
كارشناس مسائل سياسي با اشاره به نامه ۹ اصلاح‌طلب به روحاني براي پايان دادن به سوءتفاهمات فتنه ۸۸ گفت: فتنه‌گران بايد بدانند پايان دادن به اين مساله يا با عذرخواهي آنها همراه است يا اين پرونده با محاكمه و مجازات سران فتنه بسته خواهد شد.


حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، با اشاره به نامه سرگشاده 9 تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحاني براي «پايان دادن به سوء تفاهمات 88» اظهار داشت: وقتي كه آقاي روحاني خودش با ادبيات دوپهلو در دانشگاه صحبت كرد و ملي‌مذهبي‌هايي را كه حضرت امام، آنها را مرده اعلام كرده بود، مجددا زنده مي‌كند بايد بداند كه اين تازه اول كار است.

ذوالنور افزود: روحاني بايد منتظر مطالبات فزون‌طلبانه اصلاح‌طلبان باشد، اما مشخص نيست رئيس‌جمهور چرا خط را براي فتنه‌گران باز كرده در حالي كه او براي رأي خود به هيچ كس وامدار نيست.

اين كارشناس مسائل سياسي، با اشاره به معرفي فتنه‌گران براي تصدي كابينه تصريح كرد:‌ وقتي آقاي روحاني از خط اعتدال خارج شود طبيعي است كه اصلاح‌طلبان هم به او نامه سرگشاده مي‌د‌هند.

وي تأكيد كرد: البته اصلاح‌طلبان بايد بدانند اينكه در نامه خود خطاب به رئيس‌جمهور گفته‌اند به سوء تفاهمات 88 «پايان دهيد»، به نفع آنها نخواهد بود.

ذوالنور بر همين اساس به عدم رأي آوري وزراي پيشنهادي اين جريان در خانه ملت اشاره كرد و گفت:‌ نمايندگان مردم به كساني كه از خط قرمز نظام عبور كرده و به انقلاب جفا كرده بودند راي ندادند.

اين كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه در حال حاضر نه تنها اصلاح‌طلبان تندرو و فتنه‌‌گران بلكه سران اپوزيسيون نيز به بسته شدن بحث تقلب اشاره كرده‌اند افزود: فتنه‌گران در سال 88 هشت ماه براي مردم دردسرآفريني كردند.

وي خاطرنشان كرد:‌بنابراين اگر بنا باشد كه نظام به اين مسئله پايان دهد، بايد بدانند كه اين اتفاق يا با عذرخواهي و توبه آنها همراه خواهد بود يا اين پرونده با محاكمه و مجازات سران فتنه بسته خواهد شد. از اين رو رئيس‌جمهور بايد توجه داشته باشد كه به افراد طلبكار ميدان ندهد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن