تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالنور در گفت‌وگو با فارس:حجاريان تفكر قاجاري دارد/ روحاني به اين افراد ميدان ندهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ذوالنور در گفت‌وگو با فارس:حجاريان تفكر قاجاري دارد/ روحاني به اين افراد ميدان ندهد
حجت‌الاسلام ذوالنور تصريح كرد: تفكري كه حجاريان مطرح كرد تفكري قاجاري است و با قانون اساسي ما و مردمسالاري سازگاري ندارد چراكه از آن، شائبه ديكتاتوري برمي‌آيد.


حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به اظهارات اخير حجاريان مبني بر اينكه دولت بايد اختيار انحلال مجلس را داشته باشد، گفت: قانون اساسي چنين اختياري به دولت نداده است؛ مجلس يك قوه مستقل بوده كه با راي مردم تشكيل مي‌شود و دولت نيز در اين راستا اختياري ندارد.

اين كارشناس مسائل سياسي تصريح كرد: آقاي حجاريان در رابطه با اصلاح قانون اساسي اين موضوع را مطرح كرده كه در گذشته هم كلا اين جريان كه خود را اصلاح‌طلب قلمداد مي‌كند به محض قبضه قدرت سعي در منحصر كردن قدرت دارد.

وي ادامه داد: وقتي آقاي هاشمي رئيس‌جمهور بود، كارگزاران به دنبال تغيير قانون اساسي بودند تا آقاي هاشمي را براي سه دوره ابقا كنند؛ وقتي مجلس در خدمت آنها باشد سعي مي‌كنند دولت را هم داشته باشند و عكس اين قضيه نيز صادق است.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصريح كرد: تفكري كه حجاريان مطرح كرد تفكري قاجاري است و با قانون اساسي ما و مردمسالاري سازگاري نداشته و خريداري هم ندارد چراكه از آن، شائبه مسير انحرافي ديكتاتوري برمي‌آيد.

اين كارشناس مسائل سياسي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ما معتقد نيستيم آقاي روحاني از جرگه اين آقايان است اما نوع رفتار رئيس‌جمهور نبايد به گونه‌اي باشد كه به اين نوع حرف زدن‌ها و موضع‌گيري‌ها ميدان بدهد و بايد نسبت به اصحاب فتنه حالت دافعه داشته باشد.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن