تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقوي در گفت‌وگو با فارس:سوءتفاهم خواندن فتنه 88 باعث شرمندگي است/رفع حصر فتنه‌گران ارتباطي به روحاني ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نقوي در گفت‌وگو با فارس:سوءتفاهم خواندن فتنه 88 باعث شرمندگي است/رفع حصر فتنه‌گران ارتباطي به روحاني ندارد
سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس با تأكيد بر اينكه فتنه 88 قابل بخشش و گذشت نيست، گفت: رفع حصر فتنه‌گران ارتباطي به رئيس‌جمهور ندارد و سوءتفاهم خواندن فتنه 88 باعث شرمندگي است.


سيدحسين نقوي نماينده مردم ورامين و سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني فارس با اشاره به نامه 9 نفر از اصلاح‌طلبان به رئيس‌جمهور براي رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: ماهيت اقدامات فتنه‌گران «مجرمانه» است و همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند افرادي كه فتنه 88 را ايجاد كردند و بازيگر فتنه بودند، مجرم هستند، چون اتهاماتي بي‌اساس را به نظام جمهوري اسلامي زدند و چهره و اعتبار نظام جمهوري اسلامي ايران را در اذهان عمومي خدشه‌دار كردند.

وي با بيان اينكه مجرم طبق قانون بايد براي محاكمه و مجازات به قوه قضاييه سپرده شود، تأكيد كرد: رفع حصر فتنه‌گران ارتباطي با دولت و رئيس‌جمهور ندارد، بلكه قوه قضاييه بايد براي فتنه‌گران تعيين و تكليف كند.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه تصريح كرد: فتنه 88 خسارات جبران‌ناپذيري را به جمهوري اسلامي وارد و يكي از زيبا‌ترين جلوه‌هاي مردم سالاري ديني را خدشه‌دار كرد، اين خسارت به جهت عمق و ماهيت فتنه، قابل بخشش و گذشت نيست.

وي افزود: از سوي ديگر فتنه 88 اموال عمومي مردم را از بين برد و جان افراد بي‌گناهي را گرفت و ماه‌ها فضاي كشور را دچار تنش و آشوب كرد، اين موارد، مسائلي نيست كه بتوان به سادگي از آنها عبور كرد.

نقوي همچنين گفت: در هر كشور ديگري اين اتفاقات مي‌افتاد، بانيان و مسببين آن تاكنون 10 بار اعدام شده بودند، جمهوري اسلامي ايران بسيار با اين موضوع با رأفت اسلامي برخورد كرده و به نظرم بايد همان زمان فتنه‌گران محاكمه و مجازات مي‌شدند و خون‌بهاي افرادي را مي‌دادند كه از دو طرف، جان‌شان را از دست داده بودند.

وي در پايان با اشاره به سوءتفاهم خواندن فتنه 88 در نامه مذكور، متذكر شد: فتنه 88 نه تنها خيانت محسوب مي‌شود، بلكه يك فتنه جنايت‌كارانه است و مسببين آن بايد پاسخگوي خون انسان‌ها باشند، بنابراين چگونه اين افراد اين حادثه بزرگ را يك سوءتفاهم تلقي مي‌كنند؟ اينگونه سخن گفتن بسيار باعث شرمندگي است.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن