تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس ستاد مبارزه با قاچاق : خروج اشياي عتيقه را از ميراث فرهنگي بپرسيد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس ستاد مبارزه با قاچاق : خروج اشياي عتيقه را از ميراث فرهنگي بپرسيد
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1392/09/20
رئيس ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در واكنش به خبرهايي مبني برقاچاق تعداد قابل توجهي از اشياي عتيقه به خارج از كشورگفت : مباحث مربوط به قاچاق اشياي عتيقه جزو ماموريت هاي اوليه ستاد ما نيست.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، حبيب اله حقيقي در مصاحبه با خبرنگاران افزود : حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري در اين موضوع مسئوليت دارد و بهتر است اطلاعات دقيق تر را انها بگويند.
وي با گستردگي مبادي ورودي و خروجي كشور گفت: ايران با 15 كشور همسايه است و 16 استان مرزي كشور با 7800 كيلومتر مرز آبي و خاكي دارد .
رئيس ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز با تاكيد براينكه دستگاههاي مربوط وظايف اوليه كنترل مبادي ورودي را انجام مي دهند ، اضافه كرد : تناسبي ميان حوزه هاي كنترلي و شرايط هجوم قاچاق به كشور وجود ندارد و به همين علت كنترل كاملي به ويژه در مناطق سخت گذربراي جلوگيري از قاچاق در مبادي ورودي و خروجي وجود ندارد.
رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت : در جلسه‌ امروز دبيران كل استاني ستادهاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز ضمن بيان نيازها درباره راههاي مبارزه موثرتر با پديده قاچاق گفتگو و تبادل نظر شد .
وي افزود : در اين نشست موانع و مشكلات فراروي مبارزه با قاچاق كالا بررسي و آسيب ‌شناسي شد تا راه حل مشخص براي آنها در نظر گرفته شود.
صدا و تصوير دارد

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن