تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي كرمان:امنيت و توسعه راه‌‌‌‌ها از ضروريات زير‌ساخت‌هاي كرمان است‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي كرمان:امنيت و توسعه راه‌‌‌‌ها از ضروريات زير‌ساخت‌هاي كرمان است‌
فرمانده‌ انتظامي استان كرمان گفت:‌ يكي از ضروري‌ترين زيرساخت‌هايي كه مي‌تواند با توسعه كرمان و حضور گردشگران و سرمايه‌گذاران در اين استان همراه شود، امنيت و توسعه ‌راه‌ها است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، سردار حسين چناريان پيش از ظهر امروز در مراسم آغاز رزمايش زمستانه پليس كرمان اظهار داشت: كرمان با داشتن حدود 25 هزار كيلومتر راه، بزرگترين حجم راه‌هاي اصلي و فرعي را در خود جاي داده است و در حقيقت مسير اصلي ارتباط جنوب كشور به شرق و مركز‌ ‌است.

وي با بيان اينكه بيشترين حجم تردد خودروها را در راه‌هاي استان كرمان شاهد هستيم، عنوان كرد: از سال 85 طرح‌هاي زمستانه، تابستانه و بهاره در كشور نهادينه شده‌اند و با تلاش همه دستگاه‌ها در استان كرمان اتفاقات خوبي رخ داده است.

چناريان تصريح كرد: در‌ طرح زمستانه پليس كرمان يك هزار و 100 نفر از نيروهاي پليس راه استان‌ كرمان، جمعيت هلال‌احمر، اورژانس و پايانه‌ها با به كارگيري 250 خودرو در 16 گردنه برف‌گير استان به مساحت 750 كيلومتر مربع‌ به صورت شبانه‌روزي حضور دارند.

وي با اشاره به اجراي طرح‌هاي ترافيكي در استان كرمان ابراز داشت: طي هشت ماه گذشته از سال جاري با 350 كشته در جاده‌هاي استان كرمان توانستيم به ميزان قابل توجه تلفات جاده‌اي را كاهش دهيم و ‌اين امر حاصل همكاري خود مردم و دستگاه‌هاي مسئول ‌است.

چناريان افزود: جاده‌ها و راه‌هاي استان كرمان‌ نياز به مديريت، حمايت و تلاش بيشتر دارد و اين در حوزه فناوري‌هاي جديد مي‌تواند تاثير زيادي داشته باشد.

فرمانده انتظامي كرمان بيان داشت: ما طي دو سال گذشته در استان كرمان تجربه كرديم در بخش‌هايي از جاده‌‌ كه دوربين كنترل سرعت نصب كرده‌ايم، تصادفات و اتفاقات به صفر رسيده است.

چناريان گفت: اميدواريم با اجراي اين طرح‌ها و حمايت‌هاي صورت گرفته، شاهد كمترين حوادث در جاده‌هاي استان كرمان باشيم.

وي افزود: قطعا يكي از ضروري‌ترين زيرساخت‌هايي كه مي‌تواند با توسعه كرمان و حضور گردشگران و سرمايه‌گذاران در اين استان همراه شود، امنيت و توسعه‌ راه‌ها است.

انتهاي پيام/80018/ع30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن