تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصميم گيري براي ادامه شيوه پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تصميم گيري براي ادامه شيوه پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران از تصميم گيري درباره ادامه شيوه پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس در اين دانشگاه خبر داد و گفت: در هفته آينده پس از جمع بندي از نخستين گروه خروجي از شيوه ادامه آن به شكل كنوني يا بازنگري شده تصميم گيري مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمد جليلي در جمع دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران در پاسخ به پرسش دانشجويان مبني بر ادامه اين روش يا متوقف شدن آن افزود: يك دوره پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس به پايان نزديك شده و افراد در حال فارغ التحصيلي هستند.

وي يادآور شد: اين دوره در حال بازبيني جدي است و تصميم گيري درباره ادامه آن به شكل مورد نظر در دانشكده پزشكي انجام مي گيرد و پس از آن نتايج اعلام مي شود.

رسيدگي به وضعيت دانشجويان ورودي سال 90 و 91 دانشگاه

جليلي همچنين درباره سئوال دانشجويان ورودي سال 90 و 91 دانشگاه كه با مشكلات ناشي از ادغام و انتزاع با دانشگاه ايران مواجه شده بودند، گفت: نگراني اين دانشجويان به حق است اما ما نيز در حال پيدا كردن راه حل براي دوره استاژري و كارآموزي اين دانشجويان هستيم. البته تا آن زمان فضاهاي بيشتري در دانشگاه ايجاد مي كنيم اما اين طور نيست كه اكنون اين دانشجويان دو برابر جمعيت باشند در زمان دوره باليني هم با همين تعداد مواجه باشيم .

وي خاطرنشان كرد: به هر حال اين دانشجويان پذيرش دانشگاه علوم پزشكي تهران هستند و حق شان اين است كه به صورت بهينه از فضاهاي آموزشي استفاده كنند.

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران در پاسخ به سئوال دانشجويان درباره شهريه شعبه بين الملل و تعهد خدمت گفت: موضوع تعهد خدمت براي دانش آموختگان پزشكي ارتباطي با پرداخت شهريه ندارد و اين موضوع براي دانشجويان دانشگاه آزاد نيز صدق مي كند.

تدوين برنامه جامع ارزشيابي هيات علمي

وي در پاسخ به اين پرسش كه اساتيد چگونه ارزشيابي مي شوند گفت: ارزشيابي اعضاي هيات علمي از بعد كمي و كيفي صورت مي گيرد و با روش هاي مختلف انجام مي شود. در مجموع عملكرد آموزشي و پژوهشي اساتيد بر اساس يك برنامه ارزشيابي مي شود. برنامه جامع ارزشيابي هيات علمي در حال تدوين است و به زودي اجرايي مي شود.

كد خبر: 2193196

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۹:۰۳

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن