تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنرانان همايش نكوداشت استاد معتمدنژاد معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنرانان همايش نكوداشت استاد معتمدنژاد معرفي شدند
سخنرانان همايش نكوداشت زنده‌ياد استاد كاظم معتمدنژاد «پدر علم ارتباطات ايران» معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين همايش نكوداشت كه همزمان با هفتمين شب درگذشت زنده‌ياد پروفسور كاظم معتمدنژاد برگزار مي‌شود، حسام‌الدين آشنا، حسينعلي افخمي و نصرالله جهانگرد سخنراني خواهند كرد.

از ديگر سخنرانان اين مراسم مي‌توان به شهيندخت خوارزمي، هادي خانيكي، يونس شكرخواه، سعيدرضا عاملي، محمدمهدي فرقاني، محمدامين قانعي‌راد، مسعود كوثري، محمدمهدي محسنيان‌راد، احمد ميرعابديني و حسن نمكدوست اشاره كرد.

اين همايش به مناسبت پاسداشت خدمات و تلاش هاي ارزنده علمي و تحقيقاتي زنده‌ياد دكتر كاظم معتمدنژاد «پدر علوم ارتباطات ايران» برگزار مي‌شود كه در حوزه‌هاي مختلف ارتباطات، روزنامه‌نگاري، حقوق و اخلاق حرفه‌اي و جامعه اطلاعاتي طي 50 سال اخير نقش موثر و مؤسس داشته و از اعتبار ويژه‌اي در محافل و مراكز علمي و فرهنگي ايران و جهان برخوردار بوده‌اند.

بر اساس اين گزارش، همايش نكوداشت دكتر معتمدنژاد روز شنبه 23 آذر در سالن شهيد مطهري دانشكده علوم اجتماعي و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي از ساعت 14 تا 19 برگزار مي‌شود.

انجمن ايراني مطالعات فرهنگي و ارتباطات با همكاري انجمن ايراني مطالعات جامعه اطلاعاتي، انجمن جامعه شناسي ايران و دانشگاه علامه طباطبايي، اين همايش يك روزه‌ را با عنوان «نكوداشت استاد كاظم معتمدنژاد؛ زمينه‌ها و مسائل مطالعات ايراني ارتباطات و فرهنگ» برگزار مي‌كند.

پدر علم ارتباطات ايران در آستانه برگزاري اين همايش يك روزه براي بزرگداشتش، عصر روز پنجشنبه 14 آذر 1392 در سن 79 سالگي درگذشت.

كد خبر: 2193183

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۸:۳۳

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن