تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي تاريخي سيتي در خانه بايرن/ حساس‌ترين ديدار لغو شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيروزي تاريخي سيتي در خانه بايرن/ حساس‌ترين ديدار لغو شد
شب نخست از هفته پاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاري 8 ديدار آغاز شد كه طي آن تيم هاي منچستريونايتد، بايرلوركوزن، رئال مادريد، بنفيكا، منچسترسيتي و ويكتوريا پلژن مقابل حريفان خود به برتري دست يافتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در گروه A رقابتها منچستريونايتد در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد با نتيجه يك بر صفر شاختار دونتسك اوكراين را از پيش رو برداشت. فيل جونز مدافع يونايتد تك گل اين بازي را به ثمر رساند تا فشاري كه بعد از 2 شكست پياپي يونايتد به ديويد مويس سرمربي اين تيم وارد شده بود تا حدودي كاهش دهد.

در ديگر ديدار اين گروه بايرلوركوزن با نتيجه مشابه يك بر صفر در خانه رئال سوسيداد به برتري رسيده بود. در اين ديدار عمر توپراك تك گل لوركوزن را در دقيقه 49 به ثمر رسانده بود. به اين ترتيب منچستريونايتد با 14 امتياز به عنوان تيم اول و بايرلوركوزن با 10 امتياز به عنوان تيم دوم از گروه A رقابتها به دور بعدي صعود كردند. شاختار دونتسك هم به عنوان تيم سوم راهي رقابتهاي ليگ اروپا شد.

گروه A
1- منچستريونايتد 14 امتياز
2- بايرلوركوزن 10 امتياز
3- شاختار دونتسك 8 امتياز
4- رئال سوسيداد يك امتياز

در گروه B رئال مادريد در كپنهاگ دانمارك با نتيجه 2 بر صفر ميزبان خود كپنهاگن را از پيش رو برداشت. در اين ديدار لوكا مودريچ (25) و كريس رونالدو (48) براي رئال گل زدند. رونالدو يك ضربه پنالتي را هم در دقيقه 89 بازي از دست داد.

ديگر بازي گروه B بين دو تيم گالاتاسراي تركيه و يوونتوس ايتاليا بعد از 32 دقيقه به دليل بارش شديد برف و تگرگ در حالي كه بدون گل دبنال مي شد لغو شد. پدرو پروئنكا داور پرتغالي اين ديدار در دقيقه 32 بازيكنان را به بيرون از زمين هدايت كرد و بعد از 20 دقيقه استراحت براي مشخص شدن وضعيت بازي، ادامه كار را ممكن ندانست و بازي لغو كرد.

بر اساس قوانين يوفا اين ديدار روز بعد و يا در تاريخ جديدي كه يوفا آن را اعلام مي كند از دقيقه 32 به بعد برگزار خواهد شد. در گروه B رئال مادريد با 16 امتياز صعود خود به دور بعدي را به عنوان تيم نخست مسجل كرده و نتيجه نهايي ديدار دو تيم گالاتاسراي و يوونتوس تيم دوم صعود كننده از اين گروه را مشخص مي كند.

گروه B
1- رئال مادريد 16 امتياز
2- يوونتوس 6 امتياز (يك بازي كمتر)
3- گالاتاسراي 4 امتياز (يك بازي كمتر)
4- كپنهاگن 4 امتياز

اما در گروه C پاري سن ژرمن كه صعود خود را پيش از اين به مرحله بعدي قطعي كرده بود با نتيجه 2 بر يك مغلوب بنفيكا شد. در اين بازي ابتدا كاواني در دقيقه 37 پاري سن ژرمن را پيش انداخت اما در ادامه ليما (45 پنالتي) و نيكلاس گايتان (58) براي بنفيكا گل زدند. اما با وجود اين پيروزي بنفيكا به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به المپياكوس نتوانست به دور بعدي رقابتها راه پيدا كند و راهي ليگ اروپا شد.

در ديگر بازي اين گروه المپياكوس يونان با نتيجه 3 بر يك از سد اندرلشت گذشت. خاوير ساويولا (34، 58) و الخاندرو دومينگز (90 پنالتي) براي المپياكوس در اين بازي گل زدند. المپياكسو با اين پيروزي و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به بنفيكا بعد از پاري سن ژرمن در مكان دوم قرار گرفت و راهي دور بعدي رقابتها شد.

گروه C
1- پاري سن ژرمن 13 امتياز
2- المپياكوس 10 امتياز (تفاضل گل 2+)
3- بنفيكا 10 امتياز (تفاضل گل صفر)
4- اندرلشت يك امتياز

و سرانجام در گروه D رقابتها بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانس آره نا در حالي كه با نتيجه 2 بر صفر از من سيتي پيش افتاده بود در پايان با نتيجه 3 بر 2 مغلوب حريف انگليسي خود شد تا شكستي تاريخي براي بايرن و پيروزي به يادماندني براي من سيتي رقم بخورد. در اين بازي ابتدا بايرن با گل هاي توماس مولر (5) و ماريو گوتزه (12) از من سيتي پيش افتاد اما داويد سيلوا (28)، الكساندر كولاروف (59 پنالتي) و جيمز ميلنر (62) براي سيتي گل زدند تا اين تيم با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد.

هر دو تيم پيش اين صعود خود را به دور بعدي قطعي كرده بودند و اين ديدار جنبه تشريفاتي داشت. البته بايرن به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به من سيتي به عنوان تيم نخست و من سيتي به عنوان تيم دوم راهي دور بعدي شدند.

در ديگر ديدار اين گروه ويكتوريا پلژن جمهوري چك با نتيجه 2 بر يك زسكامسكو را از پيش رو برداشت تا راهي ليگ اروپا شود. در اين بازي دانيل كورال (77) و توماس واگنر (90) براي ويكتوريا پلژن گل زدند. در اين بازي دو بازيكن زسكا در دقايق 67 و 90 با دريافت كارت قرمز از زمين بازي اخراج شدند.

گروه D
1- بايرن مونيخ 15 امتياز (تفاضل گل 12+)
2- منسچترسيتي 15 امتياز (تفاضل گل 8+)
3- ويكتوريا پلژن 3 امتياز
4- زسكا مسكو 3 امتياز

كد خبر: 2193178

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۲:۱۷

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن