تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعفاي نمايندگان كاردرستي نيست/ مجلس حكيمانه برخورد كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: استعفاي نمايندگان كاردرستي نيست/ مجلس حكيمانه برخورد كند
عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه استعفاي نمايندگان كاردرستي نيست و مجلس بايد حكيمانه برخورد كند، افزود: اگرنمايندگان مجلس جاي دولت بودند و منابع محدودي براي اجراي پروژه نيمه تمام به ارزش 200 هزار ميليارد تومان داشتند چطور تخصيص مي دادند؟


محمد حسين مير محمدي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت، دو ايراد به بودجه 93 وارد دانست و گفت: پرداخت بدهي دولت به پيمانكاران بايد در بودجه لحاظ شود و رويكرد توزيع بودجه استاني باشد.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي افزود: نظراكثريت نمايندگان مجلس بر اين است كه بودجه 93 با توجه به عملكرد سال جاري نوشته شود.

وي با بيان اينكه دولت به اوراق مشاركت توجه كرده است اما درباره نفت بدون در نظر گرفتن ريسك تصميم گرفته است ،‌ افزود: دولت معتقد است كه بودجه عمراني بايد به پروژه هاي بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيكي اختصاص يابد تا مورد بهره برداري قرار بگيرد امانمايندگان مجلس معتقدند كه بايد به تساوي به استانها اختصاص يابد تا در سالهاي آتي به بهره برداري برسد.

ميرمحمدي افزود: وقتي بودجه به تساوي بين پروژه هاي عمراني تقسيم شود هيچ كدام به بهره برداري نمي رسد و به نوعي سرمايه كشور معطل مي ماند.

اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: بايد به نقطه مشتركي در منافع ملي و منطقه اي برسيم و خواسته دولت و مجلس هر دو در نظر گرفته شود.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس با بيان اينكه استعفاي نمايندگان كاردرستي نيست و مجلس بايد حكيمانه برخورد كند، افزود: اگرنمايندگان مجلس جاي دولت بودند و منابع محدودي براي اجراي پروژه نيمه تمام به ارزش 200 هزار ميليارد تومان داشتند چطور تخصيص مي دادند؟/

پايان پيام

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن