تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احكام انضباطي هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال اعلام شدجريمه 10 ميليوني براي شاهين طبع/ ذوب‌آهني‌ها نقره داغ شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احكام انضباطي هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال اعلام شدجريمه 10 ميليوني براي شاهين طبع/ ذوب‌آهني‌ها نقره داغ شدند
جلسه كميته فني انضباطي هيئت اجرايي ليگ، مسابقات و داوران بسكتبال امروز برگزار و احكام انضباطي براي تخلفات اين هفته صادر شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، كميته فني انضباطي سازمان ليگ با توجه به گزارش هاي ناظرين و داوران مسابقات در خصوص اتفاقات رخ داده در هفته هشتم آراء زير را صادر كرد كه به شرح زير است:

1- مهران شاهين طبع سرمربي تيم دانشگاه آزاد در ديدار تيم‌هاي دانشگاه آزاد و پتروشيمي بندر امام به علت اعتراض به امر داوري و برخورد با داور مسابقه در پايان بازي نظر به سوابق امر در اين خصوص و بر اساس مصوبه سازمان ليگ و توجه به تكرار موضوع به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي تنبيه شد.

2- فرزاد كوهيان سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان به علت عدم توان كنترل نيمكت، كمك مربي و مدير فني تيم كه منجر به توقف بازي شده است به پرداخت مبلغ ده ميليون ريال جريمه نقدي تنبيه شد.

3- اميد دادفرنيا مربي تيم ذوب آهن اصفهان و پيمان صداقت نيا مدير فني تيم ذوب آهن اصفهان به علت اعتراضات پياپي در طول مسابقه كه منجر به توقف بازي و اخذ فول فني و تشنج در طول مسابقه شده است هريك به محروميت از شركت در مسابقات تا پايان دور رفت و پرداخت مبلغ پنج ميليون ريال جريمه نقدي تنبيه شدند.

4- روزبه ارغوان بازيكن تيم ذوب آهن اصفهان و اميد طاهرخاني بازيكن تيم فولاد هفت الماس قزوين به علت درگيري فيزيكي با يكديگر كه منجر به توقف بازي شده است ، هركدام به يك جلسه محروميت از شركت در مسابقات و پرداخت مبلغ پنج ميليون ريال جريمه نقدي تنبيه شده‌اند.

5-در خصوص تخلفات عديده تماشاچيان تيم ذوب آهن اصفهان با توجه به گزارشات واصله و عدم توان تيم ميزبان در كنترل آنان كه منجر به توقف بازي نيز شده است و به منظور ايجاد محيط آرام در مسابقات ،كميته فني انضباطي سازمان ليگ تيم ذوب آهن اصفهان را محكوم به سه مسابقه خانگي بدون حضور تماشاچيان تنبيه مي‌كند كه در صورت تكرار نسبت به ميزباني ساير مسابقات اتخاذ تصميم خواهد شد.

انتهاي پيام/م

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن