تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبات آخرين جلسه كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مصوبات آخرين جلسه كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران
مدير كل حفاظت محيط زيست استان تهران با اشاره به پيشنهاد كارگروه كاهش آلودگي هواي بر ساماندهي سرويس ادارات و مدارس تصريح كرد: مقرر شد شهرداري تهران نسبت به بررسي موضوع اقدام كند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران محمدهادي حيدرزاده مدير كل حفاظت محيط زيست استان تهران در تشريح مصوبات جلسه دوشنبه شب كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران گفت: با توجه به ارائه گزارش شهرداري تهران در خصوص مديريت آلودگي هوا مقرر شد براي هر آيتم برنامه عمل جداگانه اي توسط شهرداري ارائه شود .

حيدرزاده با اشاره به اينكه تعيين وضعيت سوخت به آخر هفته موكول شده است، افزود: گزارش مربوط به كيفيت سوخت در جلسه هفته آينده و توسط نماينده شركت نفت ارائه مي شود
وي ادامه داد: به منظور حفظ نظم جلسات و با توجه به فرصت زماني كوتاه، از جلسه هفته آينده تنها يك نماينده از طرف تشكل هاي محيط زيستي در جلسات حضور مي يابد .

مدير كل حفاظت محيط زيست استان تهران با اشاره به پيشنهاد مطروحه در جلسه مبني بر ساماندهي سرويس ادارات و مدارس با محوريت شهرداري، تصريح كرد: در اين جلسه مقرر شد شهرداري تهران نسبت به بررسي موضوع و ارائه گزارش براي جلسه آينده اقدام نمايد .

حيدرزاده ادامه داد: با توجه به مباحث مربوط به لزوم استفاده از سوخت نفت و گاز با درصد آلودگي كم تر براي خودروهاي عمومي مقرر شد، شهرداري تهران و وزارت نفت جلسه مشتركي جهت تامين سوخت نفت و گاز با ميزان گوگرد ppm 10 براي خودروهاي شركت واحد برگزار گردد .

وي ارائه پيشنهاد كليه اعضاء براي هفته هواي پاك در جلسه آينده را آخرين مصوبه جلسه دوشنبه شب كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران اعلام كرد .
انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن