تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو فراكسيون كارگري مجلس در گفت‌و‌گو با ايلنا: اسامي نمايندگاني كه از مرتضوي وجوهي را دريافت كرده‌اند فاش شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو فراكسيون كارگري مجلس در گفت‌و‌گو با ايلنا: اسامي نمايندگاني كه از مرتضوي وجوهي را دريافت كرده‌اند فاش شود
ارتباط بابك زنجاني با پرونده تامين اجتماعي بايد با جديت مورد رسيدگي قرار گيرد/ جوابيه‌ي مرتضوي درخصوص گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي فرافكني است. عضو فراكسيون كارگري مجلس در گفت‌و‌گو با ايلنا: اسامي نمايندگاني كه از مرتضوي وجوهي را دريافت كرده‌اند فاش شود


عضو فراكسيون كارگري مجلس گفت: نمايندگان مجلس بايد پيگير باشند تا اسامي نمايندگاني كه طبق گزارش تحقيق و تفحص، از سازمان تأمين اجتماعي رقم‌هايي را دريافت كرده‌اند فاش شود.

كمال الدين پيرموذن در گفتگو با خبرنگار ايلنا، درخصوص جوابيه‌ي مرتضوي نسبت به گزارش تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تأمين اجتماعي گفت: قوه قضاييه بايد به شكل قاطع و صريح و دقيق با رسيدگي به اين تخلف حاد كه در افكار عمومي تأثيرگذاري بالايي داشته است، كار را تمام كند.

وي افزود: نمايندگان مجلس نيز بايد به جد پيگير باشند تا اسامي نمايندگاني كه از سازمان تأمين اجتماعي رقم‌هايي را دريافت كرده‌اند؛ مشخص شود و آن‌ها بگويند كه اين مبلغ را كجا هزينه كرده‌اند.

اين عضو فراكسيون كارگري مجلس از ارتباط بابك زنجاني با سازمان تأمين اجتماعي به عنوان يكي از اصلي‌ترين موضوعات اين پرونده نام برد و گفت: بايد مشخص شود كه امكانات و ساختمان‌هاي سازمان تأمين اجتماعي چرا به اين فرد واگذار شده است؟ مسئله بابك زنجاني در اين پرونده بايد به جد مورد رسيدگي قرار گيرد.

پيرموذن با بيان اينكه هيچ يك از نمايندگاني كه پول دريافت كرده‌اند، خون‌شان پررنگ‌تر از ديگر نمايندگان نيست، گفت: بايد مشخص شود كه چرا به اين تعداد قليل پول داده شده است؟ آن‌ها توانسته‌اند با اين مكانيزم نظر اين تعداد از نمايندگان را به خود جلب كنند.

اين نماينده مجلس مشخص شدن اسامي نمايندگان متخلف را يكي از جدي‌ترين مطالبات مجلس دانست و گفت: بايد اين مسئله مشخص شود تا همه نمايندگان زيرسوال نروند. علاوه بر اين سازمان تأمين اجتماعي به دليل تخلفات عديده؛ بابك زنجاني دچار خسران‌هاي فراواني شده است كه برخورد جدي با اين مسئله نيز جزو ديگر مطالبات نمايندگان خواهد بود.

وي افزود: گزارش تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تأمين اجتماعي بيانگر اين است كه مرتضوي بدون رعايت قانون و درنظر گرفتن منافع سازمان تأمين اجتماعي؛ امتيازات ويژه‌اي را به عده‌اي اعطا كرده است درحاليكه منافع سازمان و كارگران تحت پوشش تأمين اجتماعي رعايت نشده است. در اين ميان مشخص نيست كه با چه نيتي به برخي از نمايندگان نيز مبالغي داده شده است. البته به نظر مي‌رسد اين اقدام در جهت جذب نظر مثبت نمايندگان نسبت به آن‌ها صورت گرفته است.

پيرموذن با تأكيد براينكه مرتضوي با رفتار سليقه‌اي املاك سازمان تأمين اجتماعي را واگذار كرده است، گفت: عدم رعايت موازين قانوني و اعطاي امتيازات ويژه به برخي افراد از جمله بابك زنجاني از جمله اتهاماتي است كه ضرورت دارد مرتضوي در مقابل افكار عمومي و قوه قضاييه به آنها پاسخگو باشد.

وي جوابيه مرتضوي درخصوص گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين را فرافكني خواند و گفت: مجلس دربرابر اين تخلف كار خود را انجام داده است و حال قوه قضاييه بايد پيگير اين مساله باشد.

پيرموذن با بيان اينكه اگر مشخص شود مرتضوي در جوابيه خود به مجلس جسارتي كرده است، هيات رئيسه بايد آن را به قوه قضاييه ارجاع دهد، گفت: قوه قضاييه بايد به شكل دقيق به اين تخلف كه باعث ايجاد علامت سوال در افكار عمومي شده است، رسيدگي كند.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن