تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كميسيون صنايع مجلس در گفتگو با ايلنا: پژو در بدترين شرايط ما را رها كرد/ هزينه‌هاي مردم با درآمدشان تناسب ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو كميسيون صنايع مجلس در گفتگو با ايلنا: پژو در بدترين شرايط ما را رها كرد/ هزينه‌هاي مردم با درآمدشان تناسب ندارد
نبايد فراموش كرد كه پژو و ساير خودروسازان خارجي در بد‌ترين شرايط و در زمان گسترش تحريم‌ها ما را تنها گذاشتند و نبايد در شرايط كنوني كه گشايشي در حوزه بين الملل حاصل شده؛ بدنبال آن‌ها بود. عضو كميسيون صنايع مجلس در گفتگو با ايلنا: پژو در بدترين شرايط ما را رها كرد/ هزينه‌هاي مردم با درآمدشان تناسب ندارد


عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي گفت: پژو و ساير خودروسازان خارجي در بد‌ترين شرايط و در زمان گسترش تحريم‌ها ما را تنها گذاشتند و نبايد در شرايط كنوني كه گشايشي در حوزه بين المللي حاصل شده بدنبال آن‌ها بود.

حسين گروسي، عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به از سرگيري همكاري‌ها با خودروسازان خارجي اظهار داشت: در صورتي كه پژو يا هر خودروساز خارجي تمايل به همكاري با ايران دارد؛ بايد اين همكاري بايد به شيوه‌اي جديد باشد و آن‌ها نبايد خودروهاي از رده خارج، با سوخت بالا و امنيت پايين را در اختيار ايران قرار دهند.

وي افزود: متاسفانه خودروهايي نظير پژو ۴۰۵ و ساير خودروهاي ساخت كارخانه پژو جزء خودروهايي هستند كه ميانگين مصرف سوختشان ۲ برابر ميانگين مصرف جهاني است.

گروسي ادامه داد: اين موضوع را نبايد فراموش كرد كه پژو و ساير خودروسازان خارجي در بد‌ترين شرايط و در زمان گسترش تحريم‌ها ما را تنها گذاشتند و نبايد در شرايط كنوني كه گشايشي در حوزه بين الملل حاصل شده؛ بدنبال آن‌ها بود.

وي گفت: موقعيت جغرافيايي ايران به لحاظ داشتن ۲۴ مرز مشترك با ساير كشور‌ها از اهميت بالايي برخوردار است كه مي‌تواند مزيت قابل توجهي براي سرمايه گذاران خارجي باشد.

وي با اشاره به بالا بودن قيمت تمام شده توليدات صنعتي در كشور افزود: در چنين شرايطي توليدكننده بايد بيشتر بدنبال افزايش فروش محصولات خود باشد و از اين راه سود ببرد نه افزايش قيمت‌ها، درحال حاضر شايد قيمت‌ها متعادل شده باشد اما مردم توانايي خريد ندارند!

گروسي با تاكيد بر اينكه ضرورت دارد قيمت‌ها و كيفيت خودرو براساس معيارهاي جهاني باشد؛ تصريح كرد: هرچند امروز شاهد رشد قيمت خودرو هستيم اما متاسفانه در كيفيت آن‌ تغييري بوجود نيامده است.

وي در خاتمه گفت: به نظر مي‌رسد بايد شرايطي فراهم شود تا با ارائه تسهيلات بانكي و افزايش درآمدهاي مردم آن‌ها را به سمت بازار خودرو سوق داد هم اكنون هزينه هاي مردم متناسب با درآمدهايشان نيست.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن