تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغازنشست كارشناسي ايران و۱+۵ در وين


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: آغازنشست كارشناسي ايران و۱+۵ در وين
نشست كارشناسي ايران و ۱+۵ با حضور ناظران آژانس بين‌المللي انرژي اتمي لحظاتي پيش در وين آغاز شد.
فارس: نشست كارشناسي ايران و گروه 1+5 و با حضور ناظران آژانس بين‌المللي انرژي اتمي لحظاتي پيش در وين آغاز شد.

قرار است در اين نشست در خصوص سازوكارهاي اجرايي توافق ژنو بحث و تبادل‌نظر شود.

حميد بعيدي‌نژاد مديركل سياسي و بين‌المللي وزارت امور خارجه كشورمان رياست هيئت ايراني را عهده‌دار است.

مرضيه افخم سخنگوي دستگاه ديپلماسي سه‌شنبه 11 آذر ماه در نشست هفتگي با خبرنگاران درباره مذاكرات كارشناسي ايران و 1+5 گفت: اين مذاكرات روزهاي 18 و 19 آذرماه در وين برگزار مي‌شود و مديران و كارشناسان آژانس كه وظيفه نظارت بر اجراي تفاهمات هسته‌اي را دارند به عنوان ناظر در اين نشست شركت مي‌كنند.

افخم اين مذاكرات را به منظور آماده‌سازي و اجراي برنامه اقدام مشترك برشمرد و افزود: يكي از اهداف مهم حضور آژانس به عنوان ناظر در اين نشست اين است كه فهم دقيق و درستي از تفاهمنامه پيدا كند.

علاوه بر اين، سيد عباس عراقچي معاون وزير خارجه و عضو تيم مذاكره كننده هسته‌اي ديروز (يكشنبه) در گفت‌وگويي درباره اين نشست گفت:‌ نشست كارشناسان فني ايران و شش كشور (آلمان، آمريكا،‌ فرانسه، انگلستان، چين و روسيه) به همراه تيم تشكيلاتي كاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا برگزار مي‌شود كه در اين نشست بر روي سازوكارهاي اجرايي توافق ژنو به بحث و بررسي مي‌پردازيم تا انشاءالله توافق ژنو در مسير درست خود به سرانجام لازم برسد.

معاون امور حقوقي و بين‌الملل وزارت امور خارجه، با بيان اينكه كارشناسان فني ايراني شركت كننده در اين مذاكرات از كاركنان بخش سياسي و بين‌المللي وزارت امور خارجه هستند، عنوان كرد: اين كارشناسان از ديپلمات‌هاي باتجربه در وزارت امور خارجه هستند كه علاوه بر بحث هسته‌اي، در بحث‌هاي ديگر نظير خلع سلاح، صلح بين‌الملل، مبارزه با سلاح‌هاي شيميايي و سازمان كنفرانس اسلامي نيز فعال هستند.جداي از اين دوستان، در هر جلسه كارشناساني از سازمان‌هاي ديگر نيز حضور خواهند داشت.

وي يادآور شد:در جلسه روز دوشنبه تعدادي از نمايندگان و مديران بانك مركزي نيز حضور خواهند داشت تا درباره بحث‌هاي تحريم بانكي به ما كمك كنند. همين‌طور از سازمان انرژي اتمي نيز نمايندگان و مديراني در اين جلسه حضور خواهند داشت.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن