تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820149789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش حمايت از بيماران ام . اس با حضور ورزشكاران و هنرمندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: همايش حمايت از بيماران ام . اس با حضور ورزشكاران و هنرمندان


به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از روابط عمومي باشگاه هنرمندان،اين همايش با همكاري باشگاه ورزشي هنرمندان و حضور گرم و صميمي اهالي پيشكسوت ورزش ، هنرمندان و اصحاب رسانه و تني چند از فعالان اقتصادي در محل ساختمان مركزي جامعه حمايت از بيماران ام . اس ايران برگزار شد و شركت كنندگان در همايش بصورت افتخاري در مجمع امور خيرين سلامت جامعه حمايت از بيماران ام . اس ايران به عنوان سفيران حمايت عضو شدند .
سيد حسن بابائي مدير عامل جامعه حمايت از بيماران ام . اس ايران ضمن تقدير و تشكر از حاضرين در جلسه ، نكاتي از وضعيت بيماران ام . اس كشور و همچنين گزارش عملكرد اجرايي و مالي موسسه را ارائه كرده و برنامه هاي آتي موسسه را تشريح كرد و در ادامه مأموريت موسسه در رفع مشكلات و حمايت از بيماران ام . اس و زمينه حضور و مشاركت خيرين در عرصه هاي مختلف را ضروري دانست .
در اين جلسه آقاي حسين ياريار مدير عامل باشگاه ورزشي هنرمندان ايران با اشاره به عملكرد قابل قبول باشگاه ، زمينه سازي مشاركت ، حضور و عضويت اعضاي محترم باشگاه ورزشي هنرمندان ايران در كمك و ياري از اين قبيل بيماران و اقشار آسيب ديده را جزء افتخارات اين باشگاه توصيف كرد .
افرادي همچون : جعفر كاشاني - عباس انصاريفرد - سردار آجرلو - غلامحسين زمان آبادي - علي دوستي مهر - شفيع زاده - امير مهريزي -مهدي حاج محمد - داريوش بابائيان - دكتر پرويز سيار - در اين جلسه حضور داشتند .

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن