تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه زنجان:استكبار ستيزي جنبش دانشجويي بر استبدادستيزي آن مقدم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه زنجان:استكبار ستيزي جنبش دانشجويي بر استبدادستيزي آن مقدم است
رئيس دانشگاه زنجان گفت: استكبار ستيزي جنبش دانشجويي بر استبداد ستيزي آن مقدم است.
به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، محسن افشارچي ظهر امروز در مراسم روز دانشجويي دانشگاه زنجان اظهار داشت: 16 آذر نماد استكبار ستيزي و استبداد ستيزي دانشجويان محسوب مي‌شود.

وي با بيان اينكه در چنين روزي سه شهيد تقديم كشور شد، افزود: شهيدان قندچي، شريعت‌ رضوي و بزرگ‌نيا با تقديم خون خود به ادامه راه مبارزه با استكبار و استبداد كمك كردند.

اين مسئول با اشاره به اينكه شهادت اين دانشجويان جنبش دانشجويي را تداوم بخشيد، افزود: 60 سال از چنين اتفاق تاريخي در كشور مي‌گذرد.

وي با بيان اينكه استكبار ستيزي و مبارزه با استبداد با اين جنبش عجين شده است، خاطرنشان كرد: استكبار ستيزي اين جنبش بر استبداد ستيزي مقدم است.

افشارچي با اشاره به اينكه پس از كودتاي 28 مرداد 16 آذر بر عليه استكبار در كشور رقم خورد، افزود: همين دانشجويان در دوران انقلاب اسلامي با آگاهي بخشي به مردم امام خميني (ره) را در به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي ياري كردند.

وي با بيان اينكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز نظام اسلامي مبارزه عليه استكبار و استبداد را ادامه داد، افزود: مبارزه عليه كشورهاي استكباري و استبدادي از اين جنبش آغاز شد.

رئيس دانشگاه زنجان با اشاره به اينكه استكبار حق وجودي انقلاب اسلامي را نشانه رفته بود، افزود: بيداري و آگاهي مردم توانست اين حق وجودي را به اثبات برساند.

وي با بيان اينكه كشورهاي استكباري تا كنون با هيچ كشوري پاي ميز مذاكره نيامده‌اند، افزود: قدرت و اقتدار ملت ايران موجب شده تا دشمنان پاي ميز مذاكره با ايران گفت و گو كنند.

افشارچي با اشاره به اينكه كشورهايي همچون عراق و افغانستان از سوي استكبار هيچ‌گاه مورد توجه قرار نگرفته و همواره به اين كشورها ظلم روا داشته شده است، خاطرنشان كرد: نظام اسلامي با اقتدار توانسته استكبار را پاي ميز مذاكره بياورد.

وي با بيان اينكه نبود نظام اسلامي به مذاق كشورهاي استكباري خوش‌تر است، افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس اخم نظام اسلامي به استكبار بود.

افشارچي با اشاره به اينكه در اين دوران نظام اسلامي حق وجودي خود را اثبات كرد، خاطرنشان كرد: مقاومت قهرمانانه و نرمش قهرمانانه ايران موجب شد تا استكبار در برنامه‌هاي خود با شكست مواجه شود.

وي با بيان اينكه نظام در دوران بازسازي نيز براي حفظ استقلال خود گام‌هاي مطلوبي برداشت، افزود: كسب استقلال سياسي مهم‌ترين دستاورد نظام اسلامي است.

رئيس دانشگاه زنجان مسئله هسته‌اي ايران را اثبات استقلال سياسي نظام عنوان كرد و افزود: 10 سال مقاومت جانانه و قهرمانانه شكست سنگيني براي دشمنان در پي داشت.

وي با بيان اينكه در مذاكرات ژنو گام بزرگي براي اعتلاي استقلال سياسي كشور برداشته شد، يادآور شد: استقلال مقوله اي است كه گام به گام به دست مي‌آيد و نظام اسلامي توانمندي خود را در اين موضوع به خوبي نشان داده است.

افشارچي مذاكرات ژنو را يك گام رو به جلو دانست و افزود: موفقيت‌هاي مطلوبي از اين مذاكرات عايد نظام اسلامي شده است.

وي گفت: بايد نقش استكبار ستيزي دانشجويان در جنبش دانشجويي فراموش نشود و همواره به اين نقش در جامعه تاكيد شود.

انتهاي پيام/73003/س40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن