تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه سمنان:جمعيت دانشجويي سمنان بايد به 55 هزار نفر برسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه سمنان:جمعيت دانشجويي سمنان بايد به 55 هزار نفر برسد
رئيس دانشگاه سمنان با اشاره به برنامه‎ريزي‎هاي كلان براي توسعه و آموزش عالي به عنوان يكي از محورهاي توسعه گفت: جمعيت دانشجويي شهر سمنان بر اساس سند آمايش آموزش عالي استان سمنان بايد به 55 هزار نفر برسد.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومي دانشگاه سمنان، علي خيرالدين در نشست شوراي اداري شهرستان سمنان اظهار داشت: جمعيت دانشجويي فعلي در مراكز آموزش عالي سمنان، 37 هزار نفر است كه براي رسيدن به هدف مطلوب نياز به زمينه‎سازي لازم دارد.

وي با اشاره به اينكه 21.5 درصد از جمعيت شهرستان سمنان را دانشجويان تشكيل مي‎دهند، ادامه داد: 86 درصد جمعيت بين 15 تا 25 سال اين شهرستان دانش‎آموز يا دانشجو هستند.

خيرالدين با اشاره به يكي از ماده‎هاي برنامه پنجم توسعه مبني بر واگذاري سالانه 20 درصد از خوابگاه‎ها به بخش خصوصي، اظهار داشت: اين امر رها كردن دانشجو در دل شهر است كه در آينده به معضل اجتماعي تبديل مي‎شود.

وي تصريح كرد: خوابگاه‎سازي به علت تخصيص نيافتن تسهيلات به سازندگان، در حال حاضر در سمنان تعطيل شده كه بايد در اين مورد بازبيني انجام شود.

وي با اشاره به تكميل 30 درصدي ساخت استخر دانشگاه سمنان افزود: تكميل اين پروژه به 30 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد و با توجه به وجود استخر در تمام دانشگاه‎هاي كشور و وجود رشته تربيت بدني در مقطع دكتري در دانشگاه سمنان، تكميل اين استخر براي امور ورزشي و فرهنگي دانشگاه ضروري است.

رئيس دانشگاه سمنان خواستار مساعدت استاندار سمنان براي تكميل اين استخر شد.

يادآور مي‎شود كميته سند آمايش آموزش عالي استان سمنان در دانشگاه سمنان مستقر است و رئيس اين دانشگاه رياست اين كميته را بر عهده دارد.

انتهاي پيام/2249/ب

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن