تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان:تعدد سامانه‌هاي خيريه‌اي تزاحمي براي هم ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان:تعدد سامانه‌هاي خيريه‌اي تزاحمي براي هم ندارد
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان گفت: تعدد سامانه‌هاي خيريه‌اي تزاحمي براي هم ندارد.


به گزارش خبرنگار فارس از زنجان رحيم سروري ظهر امروز در دومين همايش اربعين حسيني اظهار داشت: موسسه خيريه امدادگران عاشورا نهادي نوپا در استان زنجان براي انجام امور خيريه است.

رئيس هيئت مديره موسسه خيريه امدادگران عاشورا با اشاره به برنامه‌هاي اين موسسه اضافه كرد: هدف اين موسسه كمك‌هاي درماني و پزشكي به افراد كم بضاعت در حد توان اين نهاد است.

وي با اشاره به اينكه بيماري هيچ وقت خبر نمي‌دهد، تصريح كرد: بسياري از افراد جامعه وقتي مبتلا به بيماري‌هاي صعب‌العلاج مي‌شوند به دليل هزينه‌بردار بودن درمان به زير خط فقر مي‌روند.

اين مقام با اشاره به اينكه 5 تا 8 درصد مردم به خاطر اين عوامل به زير خط فقر كشيده‌ مي‌شوند، ادامه داد: با وجود اينكه برنامه چهارم و پنجم توسعه كه مقرر مي‌دارد 30 درصد از هزينه درمان توسط خانواده‌ها پرداخت شود اين رقم همچنان 70 درصد است.

سروري با بيان بيانات مقام معظم رهبري مبني بر لزوم اينكه بيماري تنها درد خانواده‌ها بايد باشد و نبايد دغدغه مالي نيز بر آن افزوده شود، بيان داشت: كشورهاي ثروتمند نيز همواره با اين مشكل دست به گريبان هستند.

قائم مقام وزير در استان زنجان از وجود 16 درصد افراد فاقد دفترچه بيمه در كشور خبر داد و اظهار كرد: بايد نرخ تعرفه‌هاي درماني نسبت به خدماتي كه ارائه‌ مي‌شود واقعي‌تر شود.

وي از مسئولان و متوليان امر سلامت خواست نسبت به اجراي طرح‌هاي مربوط به سلامت جامعه همت بيشتري انجام دهند و گفت: تعدد خيريه‌هايي همچون موسسه خيريه امدادگران عاشورا باعث ايجاد تزاحم براي يكديگر نيست و در واقع نوعي فعاليت فرهنگي محسوب مي‌شود.

اين مسئول وجود اين موسسه‌ها را نوعي فرهنگ‌سازي خواند و متذكر شد: افراد خير با حضور در اين نهادها علاوه بر اينكه قدمي براي خود در بهشت برمي‌دارند فرهنگ جامعه را به سوي همراهي و همدلي راهنمايي مي‌كنند.

انتهاي پيام‌/73002/ق30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن