تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803021146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاتر بين پروژه بابك زنجاني و پل صدر وجود نداشته/ افزايش 15 درصدي بودجه سال 93 شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تهاتر بين پروژه بابك زنجاني و پل صدر وجود نداشته/ افزايش 15 درصدي بودجه سال 93 شهرداري
معاون مالي اداري شهرداري تهران با اشاره به برخي اظهار نظرها در خصوص تامين هزينه هاي پروژه صدر از پيمانكار پروژه ايران زمين، گفت: هيچ تهاتري بين اين دو پروژه وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر حسين پورزرندي در نشست خبري كه ظهر دوشنبه برگزار شد، با اشاره به جزئيات ارتباط پروژه ايران زمين متعلق به بابك زنجاني و تامين هزينه تجهيزات صدر گفت: بايد از روي مستندات حرف بنزيم و اظهار نظر بدون سند گناه است. واقعيت اين است كه هيچگونه تهاتري بين ايران زمين و صدر نبوده، اگر كسي گوشه كاغذ در خصوص اين تفاهمنامه بياورد من از شهرداري خداحافظي مي كنم و از معاونت مالي اداري مي روم.

وي با بيان اينكه بابك زنجاني براي پروژه ايران زمين تقاضاي پروانه كرده بود مانند رويه دريافت عوارض 30 درصد به صورت نقد و الباقي طي 36 مه به صورت اقساط دريافت شده بود، گفت: باباك زنجاني در همين زمان براي پيمانكار پل صدر به خاطر بانكي كه در مالزي داشت ال سي باز كرده و ماشين آلان مورد نياز اين پروژه را وارد كرده است كه رقم آن 40 ميليون دلار بوده. پس از آن كه موعد چك هاي وي در منطقه 2 مي رسد اعلام مي كند چون وي از شهرداري طلبكار است فعلاً چك هايش را وصول نكنيم. هر چند مبلغ بدهي وي در ايران زمين بيشتر از طلبش بوده.

معاون شهردار تهران اضافه كرد: در حال حاضر موردي كه ما اختلاف داريم آن است كه وي مي گويد نرخ ارز را از زمان قرارداد محاسبه و ما اعلام مي كنيم نرخ ارز از زمان گشايش ال سي مشخص مي شود.

وي خواستار شد اگر قصد داريد سخناني بگوييد كه خلاف واقع است و در خصوص آن سندي نداريد قبلش تحقيقات كنيد من اعلام آمادگي مي كنم اكيپي از خبرنگاران و اعضاي شوراي شهر اين موضوع را بررسي كنند و با بگم نگم اين بحث ها را پيش نبريد.

معاون شهردار تهران در ادامه به افزايش 15 تا 20 درصدي بودجه سال 93 شهرداري نسبت به سال گذشته اشاره كرد و گفت: تلاش كرده ايم درآمدهاي پايدار در بودجه سال 93 افزايش يابد.

پورزرندي در ادامه با بيان اينكه مهلت دريافت عوارض نوسازي و پسماند از 15 آذر تا 5 دي تمديد شده است گفت: 2 ميليون و 700 پاكت در سطح شهر توزيع شده است كه تنها افزايش آن در دفترچه معاملاتي ملك است.

وي ادامه داد: شهرداري 700 ميليارد تومان از شهروندان بابت عوارض طلبكار است كه هيچ ضمانت اجرايي براي دريافت آن وجود ندارد اما تشويق هايي مانند ارايه جوايز خوش حساب ها توانسته در پرداخت بيشتر عوارض موثر باشد.

معاون مالي اداري شهرداري تهران با اشاره تصويب متمم بودجه 92 توسط شورا گفت: 80 درصد متمم براي پروژه هاي عمراني و تنها 20 درصد براي نگهداشت و هزينه هاي جاري اختصاص خواهد يافت.

وي با اشاره به افزايش بودجه مترو به 350 ميليارد تومان در متمم اشاره كرد و گفت: مترو با 200-300 ميليارد تومان به جايي نمي رسد و بايد در اين بخش از فاينانس استفاده شود در حال حاضر قرار است از اعتباري كه در متمم پيش بيني شده براي گشايش ال سي در خط 7 و 3 استفاده شود.

به گفته پورزرندي، خط 7 و 6 هر گدام 770 ميليون يورو فاينانس دارد كه دولت نيز با آن موافقت كرده. همچنين يك ميليارد يورو فاينانس خط 6 است كه در مراحل تصويب دولت قرار دارد.

وي در خصوص سخنان يكي از اعضاي شوراي شهر تهران مبني بر هزينه 40 ميلياردي پروژه خيابان 17 شهريور گفت: من نمي دانم كه هزينه تمام شده اين خيابان به طور دقيق چه ميزان است ولي مي توانم از روي هوا نيز حرف بزنم. برخي از اعضاي شورا در گذشته مي گفتند بحث پياده راه مطرح نبوده و با ساماندهي ميدان موافق بودند برخي نيز با پروژه مشكلي نداشتند اما ما مستندات و محل تامين منابع آن را به طور كامل منتشر خواهيم كرد.

كد خبر: 2191942

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۸ - ۱۴:۰۲

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن