تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798320603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي با شهامت در پرسپوليس تغيير نسل ايجاد كردجلالي: نبايد هواداران را تنبيه كنيم/قهرماني مي‌خواهيم بايد همه استان متحد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دايي با شهامت در پرسپوليس تغيير نسل ايجاد كردجلالي: نبايد هواداران را تنبيه كنيم/قهرماني مي‌خواهيم بايد همه استان متحد شوند
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي گفت:با اطمينان مي‌گويم اين مردم شايسته بهترين‌ها هستند اصلا درست نيست براي چنين هواداراني شاخصه‌هاي تنبيهي در نظر گرفته شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، مجيد جلالي پس از برتري تيمش مقابل پرسپوليس در نشست خبري پس از بازي گفت: اين پيروزي را به هواداران و مردم آذربايجان تقديم مي‌كنيم و با اطمينان مي‌گويم اين مردم شايسته بهترين‌ها هستند اصلا درست نيست براي چنين هواداراني شاخصه‌هاي تنبيهي در نظر گرفته شود. فوتبال روح مي‌خواهد و اين تماشاگران شايسته تشويق هستند نه تنبيه. اما با آنها فقط با تنبيه رفتار شد.

وي ادامه داد: نبايد به خاطر هزار نفر 60 هزار نفر را تنبيه كرد. من نمي‌گويم تنبيه نباشد ولي بايد اولويت روي تشويق باشد. با اين حال از همه هواداران خاضعانه تشكر مي‌كنم و از همه بيشتر به اين خاطر خوشحالم كه آنها خوشحال ورزشگاه را ترك كردند.

جلالي در خصوص ديدار برابر پرسپوليس گفت: وقتي بازي را شروع كرديم تا دقيقه 20 خوب بوديم و اين تا زماني بود كه گلر آنها خودش را بي‌مورد روي زمين انداخت. پس از اين موضوع، بازي ريتم خودش را از دست داد اما در نهايت توانستيم در اين نيمه گل برتري را به ثمر برسانيم. در نيمه دوم هم مي‌توانستيم گل‌هاي بشتري را به ثمر برسانيم اما خوشحالم كه توانستيم يكي از بزرگترين نقاط ضعف در نيم فصل اول را برطرف كنيم. ما در نيم فصل اول روي ضربات ايستگاهي مشكل داشتم اما امروز ار روي نقطه كرنر به گل رسيديم و اين يعني روي نقاط ضعف كار كرديم و نشان داديم برايش برنامه داريم در نهايت هم توانستيم از گل خود تا پايان مسابقه حفاظت كنيم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در مورد اينكه چرا تيمش تا اين اندازه عقب بازي مي‌كرد، گفت: وقتي مقابل تيمي بازي مي‌كنيد كه به خوبي از حربه پاي بلند استفاده مي‌كند اين موضوع شما را به عقب مي‌كشد ما امروز بد نبوديم و در 20 دقيقه ابتدايي خيلي هم خوب بازي كرديم حتي براي نيمه دوم ايده داشتيم تا نتيجه را حفظ كنيم. بنابراين واقعا از تك تك بازيكنانم ممنونم كه باعث افتخار هستند. چرا كه آنها در اوج فداكاري بازي مي‌كردند اما چون در اين تفكر حل شده بودند كه فقط سه امتياز را بگيرند اين موضوع ظرافت بازي را گرفت.

وي در مورد عملكرد ضعيف تراكتور در فصل نقل و انتقالات گفت: براي نيم فصل دوم باحدود 14 بازيكن وارد مذاكره شديم اما شرايط مشكل بود و باشگاه‌ها بازيكن نمي‌دادند حتي از ليگ يك هم نتوانستيم بازيكن بگيريم چون مبالغي كه مي‌خواستند غيرمنطقي بود. برايمان مشكل است كه هزينه‌هاي سنگيني را متقبل شويم مگر اينكه بازيكني را به خدمت بگيريم كه واقعا در اهداف تاكتيكي ما قرار داشته باشد.

جلالي يادآور شد: در حال حاضر تمركزمان روي بازيكنان خارجي است كار ما با جاسم كرار تمام شده است. اگر كرار را بتوانيم به شاخصه‌هاي خوبش برسانيم مي‌توانيم بهره خوبي از بازي وي گرفت. ضمن اينكه قرار است دو بازيكن خارجي نيز هفته آينده به تبريز بيايد.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در مورد مصدومان اين تيم گفت: اعتقادم روي تمرين صد در صد است و بازيكن در تمرين تراكتورسازي از تمرين به تركيب مي‌رسد و چون تمرينات ما بسيار پرفشار دنبال مي‌شود اين موضوع احتمال مصدوميت را بالا مي‌برد. در اين بين يك سري از بازيكنان به خاطر عدم حضور در دوران بدنسازي و يك سري ديگر مانند علي كريمي و مرتضي اسدي به خاطر شرايط فني مصدوم شده بود. البته ما هر روز يك جا تمرين مي‌كنيم و اين كار را مشكل كرده است.

جلالي گفت: به زمين تمرين احتياج داريم و اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم بايد همه استان متحد باشند با اين حال معتقدم كه اميدوارترين و شايسته‌ترين تيم تراكتورسازي است.

وي در مورد كارت‌هاي زرد و قرمز بي‌مورد بازيكنان تراكتورسازي گفت:‌نبايد نگران اين مسائل بود. ديديد كه در بازي رفت مقابل پرسپوليس سرمان را شكستند و با ارائه يك بازي درگيرانه توانستند پيروز شوند. ما در آن مسابقه اخراجي هم داديم. بنابراين نبايد خيلي نگران اين موضوع باشيم.

جلالي افزود:‌ مطمئن باشيد در دور برگشت يك سري از بازيكنان مانند جواد كاظميان بهترين بازي‌هايشان را براي تراكتورسازي انجام خواهند داد واگر نتوانستيم براي نيم فصل دوم يارگيري خوبي داشته باشيم اين اطمينان را مي‌دهم كه يارهاي خودمان از بهترين‌ها خواهد شد.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در مورد برخي خصوصيات اخلاقي علي دايي گفت:‌اين مسائل به خصوصيات ذهني، رواني و شخصيتي دايي برمي‌گردد البته او در پرسپوليس كار بزرگي انجام داده و توانسته تغيير نسل ايجاد كند. چون هر مربي شهامت انجام اين كار را ندارد آنها در يك برهه زماني حتي با بازيكنان بزرگ دوازدهم شدند اما امسال دايي كار باارزشي را انجام داده ولي اينكه شرايط واقعيت را نمي‌پذيرد به خصوصيات ذهني و رواني او برمي‌گردد.دايي با توجه به خصوصياتي كه دارد باخت را نمي‌پذيرد و به همين دليل شايد يك سري از واقعيات را كنار بگذارند.

انتهاي پيام/ي

جمعه 8 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن