تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820586556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واگذاری مجموعه ورزشی به سرخابی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: واگذاری مجموعه ورزشی به سرخابی‌ها
علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی
رییس سازمان‌ تربیت‌بدنی گفت: در نامه‌ای به رییس‌جمهور خواهان ملاقات اعضای باشگاه و تیم فوتبال پیروزی با محمود احمدی‌نژاد شدم. به نقل از ایسنا، محمد علی‌آبادی پس از پایان نشست با اعضای هیات مدیره باشگاه پیروزی گفت: امیدوارم به زودی جشن باشكوه قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شود و من نیز در آن جشن حاضر خواهم بود. نامه‌ای نیز به رییس جمهور نوشته‌ایم تا در صورتی كه شرایط فراهم باشد از باشگاه و تیم فوتبال پیروزی با وی دیدار كنند. وی ادامه داد: خوشبختانه بازی‌های خوبی در لیگ برگزار شد و در نهایت پیروزی با شایستگی در بازی آخر موفق شد و قهرمانی را بدست آورد. امیدواریم كه این تیم بتواند موفقیت‌هایش را در آسیا نیز تكرار كند. این چنین موفقیت‌هایی می‌تواند باعث یك جهش در باشگاه شود. رییس سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد مشكلات كمتری در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باشیم.
داربی 64 بدون خسارت
وی در ادامه تاكید كرد: باشگاه پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر مشكلات مالی كمتری خواهد داشت و هواداران این تیم كمتر از این لحاظ دغدغه خاطر داشته باشند. سازمان تربیت بدنی فصل آینده تا سقف یك ونیم میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس كمك می‌كند و امیدواریم مسوولان باشگاه نیز از طرق منابع مالی مختلف برای باشگاه درآمدزایی كنند. علی‌آبادی اظهار داشت: پیروزی و استقلال دو باشگاه بسیار پرطرفدار فوتبال كشور هستند و خوشبختانه در كنار این دو باشگاه شاهد رشد دیگر تیم‌ها از جمله سپاهان، صباباتری، ابومسلم و سایپا بوده‌ایم. در هر صورت این نشانه رشد فوتبال و باشگاه‌های ما است كه لیگ تا روز آخر حساس بوده و نتیجه آن در روز پایانی مشخص می‌شود. وی خاطرنشان كرد: پرسپولیس نشان داد كه یكی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست. زمانی كه بیش از 115 هزار تماشاگر برای دیدن بازی این تیم به ورزشگاه می‌آیند و همین طور بیش از 40 هزار تماشاگر با وجود اعلام چندین ساعته مبنی بر پر شدن ورزشگاه باز هم در اطراف ورزشگاه بودند. رییس سازمان تربیت بدنی افزود: دو باشگاه پیروزی و استقلال برای سازمان تربیت بدنی هستند و ما باید تلاش كنیم تا این دو باشگاه موفق بوده و پیروز شوند. امیدواریم تا تیم فوتبال پرسپولیس با موفقیت و جذب بازیكنان خوب در آسیا و لیگ برتر سال آینده موفق شود.
باز هم تساوی در داربی تهران
وی با اشاره به تفویض اختیاراتش به عنوان رییس مجمع هیات مدیره باشگاه استقلال به زریبافان گفت: معتقدم این شرایط می‌تواند به استقلال كمك كند و زریبافان با اختیارات بیشتری در كنار سایر اعضای هیات مدیره كار را هدایت كنند. علی آبادی درباره تحولات در كادرفنی استقلال نیز گفت: من از هیات مدیره باشگاه استقلال خواستم تا كادرفنی را دستخوش تغییر و تغییر تحول كند چرا كه اگر این اتفاق نمی‌افتاد خود هیات مدیره دچار تغییر و تحول می‌شد. وی تاكید كرد: هفته آینده یك مجموعه بزرگ برای استقلال كلنگ می‌خورد و همچنین چند مجموعه ورزشی و استخر در مناطق مختلف تهران به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار می‌شود تا راهی برای درآمدزایی این دو باشگاه باشد. رییس سازمان تربیت بدنی در پایان تاكید كرد كه نام باشگاه پیروزی را نباید نام دیگری عنوان كرد و افزود: ما این موضوع را به رسانه‌ها و باشگاه ابلاغ كرده‌ایم. مردم ما از شعار "استقلال، پیروزی و جمهوری اسلامی" خاطره خوشی دارند و به همین دلیل نباید نام پیروزی را فراموش كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن