تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813214135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرودگاه كلاله بين‎المللي مي‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فرودگاه كلاله بين‎المللي مي‎شود
فرودگاه كلاله با اعتبارات ويژه‎اي كه در سال 1391 به آن اختصاص داده مي‎شود بين‎المللي خواهد شد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران، از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در حاشيه افتتاح فرودگاه شهرستان كلاله در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: اين فرودگاه به منظور توسعه حمل و نقل مسير، رفاه حال مردم و توسعه شرق استان انجام شده است.

اين مسئول در خصوص برنامه‎هاي پروازي فرودگاه كلاله بيان داشت: اين پروازها بنا به استقبال مردم برنامه‎ريزي مي‎شود و مقدمات افزايش سفرها نيز در حال پيگيري است.

معاون عمراني استاندار گلستان خاطرنشان كرد: در حوزه زيربنايي به ويژه حمل و نقل، رشد خوبي را در استان شاهد بوده ايم.

دادبود تصريح كرد: چندين پروژه مهرماندگار در استان گلستان وجود دارد كه تا پايان سال جاري تكميل خواهد شد.

وي از تكميل بندر خواجه‎نفس در طي شش ماه ابتداي سال جاري خبر داد و عنوان كرد: افتتاح راه‎آهن گرگان- اينچه‎برون نيز تا پايان سال انجام مي‎شود كه در توسعه ريلي استان بسيار تاثيرگذار است.

معاون عمراني استاندار گلستان توسعه فرودگاه گرگان را نيز از ديگر برنامه‎هاي عمراني استان ذكر كرد.

محمود احمدي‌نژاد در جريان سفر يك روزه خود به استان گلستان فرودگاه كلاله، 9 هزار و 679 واحد مسكن مهر و بيمارستان 320 تختخوابي شهيد صياد شيرازي را افتتاح كرد.

فرودگاه كلاله به مساحت 315 هكتار در سه كيلومتري غرب اين شهرستان، با 37 ميليارد و 600 ميليون ريال هزينه آماده بهره‌برداري شده كه از جمله مصوبات سفر اول هيئت دولت به استان گلستان بود.

بازديد از پيشرفت كار طرح ملي راه‌آهن گرگان – اينچه‌برون كه خط ريلي ايران را به تركمنستان متصل مي‌كند، از ديگر برنامه‌هاي رئيس جمهوري در اين سفر بود.

بر اساس برنامه زمان‌بندي اعلام شده از سوي وزير راه و شهرسازي، اين طرح بزرگ ملي و فراملي تا پايان امسال افتتاح مي‌شود تا اتصال ريلي كشور با كشورهاي حاشيه خليج ‌فارس و آسياي ميانه برقرار شود.

احمدي‌نژاد را در اين سفر علي نيكزاد وزير مسكن و شهرسازي و مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي همراهي كردند./ج1

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن