تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818072617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش تند خواني ، تست زني و تقويت حافظه نصرت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
آموزش تند خوانی ، تست زنی و تقویت حافظه نصرت  

آموزش تند خواني ، تست زني و تقويت حافظه نصرت

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی
آموزش تند خوانی ، تست زنی و تقویت حافظه نصرت در ۲ سی دی MP3
تند خوانی و تقویت حافظه نصرت :
و اینک تقویت حافظه و تند خوانی نصرت ( ارائه ای دیگر از موسسه نصرت )، ` پس از ماهها استفاده از cd های آموزش مکالمه زبان انگلیسی مصرف کنندگان این محصول پی به واقعی بودن ادعای ما برده اند و حتی عده ای معتقدند قدرت و ارزش این سی دی ها بسیار بیش از آن چیزی است که ما به آن اشاره کردیم . همانطور که همه میدانید موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان که در واقع انقلابی را در روش یادگیری سریع مکالمه انگلیسی ایجاد کرد به آموزش روشهای تند خوانی و تقویت حافظه میپرداخت و در واقع اولین موسسه تند خوانی کشور است که بازده متدها و روشهایش برای همگان اثبات شده است . اما چرا ؟
۱- با متد نوین به کار گرفته در این نوارها ( که باز ما آن را به سی دی cd تبدیل کردیم ) فقط بصورت صوتی قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقیقا ده برابر ) افزایش دهید . دیگر گرفتار تمرین بر روی کاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه و تند خوانی نخواهید بود و فقط گوش کنید ( ۱۰۰% صوتی دقیقا مثل سی دی های مکالمه زبان )
۲- کارشناسانی که بر روی مغز انسان کار کرده اند معتقدند ضریب هوش با بالارفتن میزان حافظه افزایش می یابد . همچنین بررسی ها نشان داده یک انسان میتواند از ۵ تا ۶ درصد قدرت حافظه اش استفاده کند . این میزان در تیز هوشان حداکثر ۹ درصد است . این سی دی در فقط سه هفته به شما می آموزد چگونه بصورت عملی این مقدار را به ۵۰ درصد افزایش دهید .
۳- برای همیشه قلم و کاغذ را فراموش کنید . یک کتاب پر از فرمول را روبرویتان قرار دهید . مغز شما به طور خودکار همه فرمولها را حفظ میکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقی خواهد ماند . فراموشی را برای همیشه فراموش کنید . ( اینها بخشهایی از صحبتهای آقای نصرت است ) او همچنین یک مثال عملی میزند که شما در هفته سوم استفاده از این نوارها توانایی انجام آن را خواید داشت او می گوید : به درون یک سالن بروید که ۱۰۰ نفر مهمان در آن سالن است . شما هیچکدام را نمی شناسید . از مهمانها بخواهید یکی یکی خود را به شما معرفی کنند . آنها هرکدام نام – فامیل و تلفن خود را فقط یک بار به شما خواهند گفت . شما بعد از این مهمانی در هر لحظه از عمر هرکدام از ایشان را ببینید نام – فامیل و تلفن او را به یاد خواهید آورد . شما همچنین میتوانید اسامی همه مهمانها با کلیه مشخصاتشان را به ترتیب معرفی کردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بیاورید و بازگو کنید . این کارها واقعا پس از سه هفته گوش کردن به این نوارها عملی است . فقط گوش کردن به دو جلسه اول این آموزش تقویت حافظه شما را شگفت زده خواهد کرد . این روش هم میزان یادگیری و هم سرعت یادگیری شما را به طور شگفت انگیزی افزایش میدهد چون نه شخص شما بلکه مغز شما یاد میگیرد که چگونه همه چیز را بخاطر بسپارد . به همان سادگی که نفس میکشید .
۴- شعار همیشگی استاد نصرت این است : « اصلا استعداد شما مهم نیست » به من کسانی را تحویل دهید که خیال میکنید از همه خنگ ترند کسانی که به خودشان برچسب کم هوشی زده اند . کسانی که فکر میکنید چیز یاد نمیگیرند . ببینید من از اینها چه خواهم ساخت و چه چیزی تحویل میدهم.
همانطور که همه میدانید موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان که در واقع انقلابی را در روش یادگیری سریع مکالمه انگلیسی ایجاد کرد به آموزش روشهای تند خوانی و تقویت حافظه پرداخت و در واقع اولین موسسه تند خوانی کشور است که بازده متدها و روشهایش برای همگان اثبات شده است . استاد نصرت در ادامه ارائه موفقیت آمیز نوارهای آموزش زبان نوارهای معجزه کننده تقویت حافظه را به بازار عرضه نمود
آموزش تست زنی نصرت ( تحولی در تست زنی ویژه کنکوریها ) :
برای قبولی در کنکور و یا امتحانات تستی که پیش رو دارید هیچگاه نمی توان به کتب درسی بسنده کرد چرا که افرادی هستند که با نمره بالا و عالی امتحانات نهایی را پشت سر می گذارند و با معدل خوب و بالا موفق به اخذ دیپلم می شوند و شما فکر می کنید آنها صددرصد در کنکور موفق خواهند بود! ولی ناگهان پشت سد کنکور می مانند! و شما نیز متعجب خواهید شد به راستی علت چیست ؟درست حدس زدید ! ما در طول سال تحصیل تمامی امتحانات خود را اکثرا بصورت تشریحی برگزار می کنیم و اگر معلم امتحانی را نیز بصورت کوئیز یا تستی از ما بگیرد بی توجه به اینکه این مساله چقدر برای آینده ما مهم است بی توجه از آن می گذریم ! در این مجموعه سعی شده است شما با روش های صحیح و دقیق و درست زدن تست آشنا شوید با امتحانات تستی آشنا می شوید انتخاب صحیح یک تست و اینکه یک تست استاندارد چه فاکتورهایی را شامل می شودچگونه خودمان را برای یک امتحان تستی آماده نماییم و تفاوت بین امتحان تستی وتشریحی در چیست و چگونه اضطراب ناشی از کنکور را کاهش دهیم و سرعت عمل را بالا ببریم و مدیریت وقت زمان در امتحانات تستی را به چه صورت انجام دهیم تا بتوانیم در یک امتحان تستی موفق شویم
قیمت: ۹,۸۰۰ تومان
روش خرید: برای خرید آموزش تند خوانی ، تست زنی و تقویت حافظه نصرت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
آموزش تند خواني ، تست زني و تقويت حافظه نصرت
برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 399]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن