تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط انتشارات آينده درخشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط انتشارات آينده درخشان
خبرگزاري فارس: انتشارات آينده درخشان اقدام به عرضه مجموعه 10 جلدي «زيباترين داستان‌هاي ملل» در نخستين نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از ستاد خبري نمايشگاه‌هاي كتاب استان قم، غرفه مشترك انتشارات آينده درخشان و پايه دانش با بيش از 20 عنوان از جديدترين آثار اين ناشران در نخستين نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان برپا شده است.

مجموعه چهار جلدي «آموزش خط تحريري» نام سري كتاب‌هايي است كه شامل مباحثي در خصوص آموزش صحيح و اصولي خوشنويسي با خودكار و خودنويس به دانش آموزان است كه توسط انتشارات آينده درخشان در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود.

از ديگر آثار شاخص عرضه شده در غرفه اين دو ناشر مي‌توان به مجموعه ده جلدي «زيباترين داستان‌هاي ملل» اشاره كرد كه داستان‌هايي از نقاط مختلف جهان مانند آفريقا، آسيا و كشورهاي عربي را با ادبيات ويژه كودكان و نوجوانان گردآوري كرده و آن را با عناويني چون شاهزاده رودخانه، راز قاليچه آبي، زيباي ساكت و درخت جادويي در اختيار عموم بازديدكنندگان قرار مي‌دهد.

در غرفه انتشارات آينده درخشان و پايه دانش علاوه بر كتاب‌هاي كودك و نوجوان، بسته‌هاي آموش ارقام، حروف فارسي و لاتين و مفاهيم رياضي نيز وجود دارد كه والدين و مربيان مدارس مي‌توانند نسبت به تهيه آنها به منظور استفاده در امر آموزش اقدام كنند.

جدول‌هاي روبيك در شش نوع مختلف، چراغ‌هاي مطالعه كودكانه، برچسب‌هاي آموزشي و كره جغرافيايي آموزشي از ديگر محصولات كمك آموزشي عرضه شده در اين غرفه هستند.

انتهاي پيام/غ30

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن