تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري: ترويج كارآفريني نيازمند فرهنگسازي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري: ترويج كارآفريني نيازمند فرهنگسازي است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: ترويج و نهادينه كردن كارآفريني در جامعه نيازمند فرهنگسازي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، آيت‌الله ناصري بعد از ظهر امروز در چهارمين جشنواره كارآفرينان برتر چهارمحال و بختياري افزود: كارآفريني در مقاطع مختلف دغدغه بسياري از بزرگان و مسئولان بوده و بايد براي ترويج و نهاديه كردن آن برنامه‌ريزي درستي صورت گيرد.
وي با تقسيم افراد بيكار در جامعه به دو دسته گفت: عده‌اي نمي‌دانند كه چه بايد بكنند و عده‌اي هم تنبل هستند كه هر دو گروه نيازمند راهنمايي و برنامه‌ريزي‌اند.
امام جمعه شهركرد با انتقاد از دادن پول دست فرد بيكار بدون راهنمايي و نظارت گفت: اعمال اين سياست نظير آنچه در بنگاه‌هاي زودبازده رخ داد اگر چه با موفقيت‌هايي همراه بود، اما باعث هدر رفتن بخشي از منابع مي‌شود.
ناصري تصريح كرد: براي رفع مشكل اشتغال بايد دستگاه‌هاي متولي بخش‌هاي مختلف كشور همه به ميدان آمده و با برنامه‌ريزي‌هاي لازم و تامين منابع، بستر كار و تلاش جوانان را فراهم كنند و خود نيز بر اين روند نظارت داشته باشند.
وي با بيان اينكه با اين رويكرد بيكاري قابل حل است، تصريح كرد: در اين رويكرد مي‌توان اشتغال و توليد و خدمات را حتي در خانه‌ها و محلات هم تعريف كرده و رونق داد.
امام جمعه شهركرد از امام علي (ع) به عنوان بزرگترين كارآفرين نام برد و افزود:‌ اين امام همام با دست خود چاه حفر مي‌كرد و سپس آنرا وقف و در اختيار مردم قرار مي‌داد تا كار و تلاش كنند و بدين شكل جامعه را اداره مي‌كردند.
وي بر ضرورت تجليل از كارآفرينان تاكيد كرد و گفت: دولت بايد دست كارآفرين را بگيرد، به گونه‌اي كه در هر مقطع كه كارآفرين احساس نياز كرد، دولت و مسئولان در كنار او باشند تا او در ميانه راه از حركت باز نماند.
ناصري با تاكيد بر ضرورت پرهيز از تنگ‌نظري در مقوله كارآفريني گفت: فكرهاي باز و كساني كه ذوق كار و توليد دارند را نبايد با تنگ‌نظري دلسرد و از حركت بازداشت.
انتهاي پيام/ر20

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن