تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجديد بيعت اهالي فرهنگ و هنر با آرمان‌هاي امام راحل


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تجديد بيعت اهالي فرهنگ و هنر با آرمان‌هاي امام راحل


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با همراهي‎ ‎معاونان وزارتخانه و جمعي از هنرمندان و اهالي رسانه با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و حضرت امام‎ ‎خميني(ره) تجديد ميثاق كردند‎.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم كه صبح ديروز در آستانه يوم‌الله دهه‌‎ ‎فجر در حرم مطهر بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، دكتر سيد محمد حسيني در‎ ‎سخناني امام خميني(ره) را مظهر همه خوبي‌ها، توصيف كرد و گفت: امام خميني(‎ره) سياست و ديانت را در كنار هم داشت و سياست را با صداقت آميخته بود‏‎.

وي تصريح كرد: ايشان همانطور كه در دل شب با معبود‎ ‎خود راز و نياز مي‌كردند، در دل روز نيز با قدرت‌هاي ظالم مبارزه مي‌كرد. امام‎ ‎خميني(ره) مصداق «اشداء علي الكفار و رحماء بينهم» بود‎.

دكتر سيدمحمدحسيني در بخش ديگري از سخنانش گفت: امام‎ ‎خميني(ره) انساني كامل بود. همانطور كه پيامبر عظيم‌الشان اسلام براي هميشه اسوه‎ ‎هستند، در عصر ما هم امام خميني(ره) قدم در جاي پاي ائمه گذاشته و براي همه سرمشق‎ ‎شدند، به ويژه براي افرادي كه اهل فكر و انديشه هستند، ايشان يك الگوي بي‌بديل‎ ‎هستند بنابراين هر چه زندگي امام خميني(ره) را بررسي مي‌كنيم، نقاط ناشناخته‎ ‎فراواني را مي‌يابيم‎.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، انس امام(ره) با قرآن‎ ‎و عبادت را دليل نترسيدن ايشان از قدرت‌هاي بزرگ دانست و اظهار كرد: كسي كه تنها از‎ ‎خدا بترسد ديگر از هيچ قدرتي نمي‌هراسد، به همين دليل است كه ايشان توانست تحولي‎ ‎عظيم در جهان ايجاد كند و آثارش را امروز بيش از پيش مشاهده مي‌كنيم. تك‌تك ما‎ ‎مي‌توانيم نيز در اين وادي پاي بگذاريم و موثر باشيم‎.

وي در ادامه سخنانش به لزوم تبعيت از رهبر معظم‎ ‎انقلاب اشاره كرد و اظهار كرد: ما بايد در تبعيت از خلف صالح امام(ره) پيش‌رو‎ ‎باشيم‎.حسيني يادآور شد: ما چند شب قبل در خدمت ايشان‎ ‎بوديم و ديديم كه ابتدا از دو فيلم كه به مسايل جوامع اسلامي توجه دارند تشكر كرده‎ ‎و فرمودند: آثار اين چنيني بايد حمايت شوند‎.وزير ارشاد گفت: رهبرفرزانه‌انقلاب عنايت خاصي به‎ ‎مقوله هنردارند و همه‌مي‌دانيم كه درنگاه ايشان به اين‌بخش باريك‌بيني و‎ ‎ظرافت‌هاي بسياري وجوددارد‎.سيدمحمدحسيني درپايان‌سخنانش به‌جشنواره‌هاي‎ ‎فرهنگي و هنري سي و سومين سالگرد انقلاب اسلامي اشاره كرد و ضمن تشكرازدست‎‌‎اندركاران اين جشنواره‌ها گفت: اين روزها شاهد تلاش همه عزيزان در عرصه‌هاي مختلف‎ ‎فرهنگي و هنري هستيم، چرا كه جشنواره‌هاي مختلفي در ايام فجر در حال برگزاري است‎.

وي تصريح كرد: انشاءالله كارنامه جشنواره‌هاي ‎امسال پربارتر از سال‌هاي قبل باشد، چرا كه در جشنواره‌هاي‎ ‎پيش رو به موضوعات بيداري اسلامي، انقلاب و نگاه‎ ‎امام(ره) توجه بيشتري شده است. اگرچه اين تلاش‌ها كافي نيست اما ما از اين اهتمام‎ ‎تشكر مي‌كنيم‎.در ابتداي اين مراسم حاضران با حضور در كنار مرقد‎ ‎امام خميني(ره) فاتحه‌اي را قرائت كردند‎.





سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن