تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منيژه حكمت:حضور مردم در جشن سينما مي تواند سينماي ملي را بارور كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منيژه حكمت:حضور مردم در جشن سينما مي تواند سينماي ملي را بارور كند
مشهد - خبرگزاري مهر: منيژه حكمت يكي از تهيه كنندگان فيلم "صداها" با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره فيلم گفت:‌ حضور مردم در جشن سينما مي تواند سينماي ملي را بارور كند.

به گزارش خبر نگار مهر در مشهد اين تهيه كننده و كارگردان ظهر امروز در سينما قدس مشهد در جمع خبرنگاران افزود: من عاشق مردم ايران هستم و عشقم اين است كه فيلمم براي آنها هم نمايش داده شود چون معتقدم با حضور همه مردم ايران در جشن سينماست كه مي توان به پويايي و باروري سينماي ملي رسيد.

حكمت درباره پتانسيلهاي سينماي خراسان گفت: خوشبختانه يك سوم عوامل حرفه اي سينما چه در جلوي دوربين و چه در پشت دوربين مشهدي هستند و نشانه هاي آنها در سينماي حرفه اي خيلي زياد است.

وي اظهار داشت: رضا كيانيان كه در فيلم "صداها" حضور داشت و به نظر من يكي از بهترين بازيگران سينماي ايران هست مشهدي است و در ساير حوزه هاي سينما نيز بهترين تهيه كنندگان و عوامل، شهرستاني هستند.

تهيه‌كننده فيلم صداها گفت: فيلم صداها قرار بود با همكاري بنياد فارابي ساخته شود اما زماني كه فيلم را شروع كرديم، مديريت فارابي گفت كه نمي‌خواهد چنين فيلمي در برنامه كار اين بنياد باشد و ما در شرايط بسيار سخت قرار گرفتيم.

وي افزود: خوشحالم كه تهيه‌كننده ديگري نيز به ياري ما آمد و همه گروه در نهايت با كمك و همدلي كار فيلمبرداري را به پايان رساندند.

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 813]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن