تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشگاهي كردن ورزش اسكيت لازم و ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشگاهي كردن ورزش اسكيت لازم و ضروري است
زنجان - سرپرست فدراسيون اسكيت كشور گفت: در زمان حاضر، دانشگاهي كردن رشته ورزشي اسكيت لازم و ضروري است.


"حليم بردي شرعي" روز شنبه در مجمع عمومي هيات اسكيت استان زنجان افزود: اگر اين رشته ورزشي پرطرفدار در رديف ديگر رشته هاي ورزشي دانشگاهي قرار بگيرد ، مطمئنا فرهنگ اسكيت در جامعه نهادينه تر خواهد شد.

وي، اظهار كرد: فدراسيون تلاش مي كند اسكيت را در رديف رشته هاي دانشگاهي قرار دهد و در اين خصوص نيز مذاكراتي صورت گرفته و مورد استقبال نيز واقع شده است.

بردي شرعي، با بيان اينكه اخلاق اسلامي و منش پهلواني در رشته ورزشي اسكيت همواره بايد مدنظر قرار گيرد، گفت: در ميادين ورزشي ، هدف فقط نبايد كسب مقام و نشان باشد و ورزشكاران بايد اخلاق را سرلوحه خود قرار دهند.

سرپرست فدراسيون اسكيت، توجه بيشتر به زيرساخت ها، ارتقا سطح كيفي و كمي ورزش اسكيت و همگاني كردن آن را لازم و ضروري دانست و افزود: در كنار اين بايد به آموزش مربيان، داوران و ورزشكاران نيز اهميت ويژه اي قايل شد و به اين مبحث جدي و اثر گذار نبايد بي تفاوت بود.

بردي شرعي ، بر ضرورت استعداديابي در عرصه ورزش تاكيد و خاطرنشان كرد: در تمام استانهاي كشور و در تمام رشته هاي ورزشي افراد توانمند و مستعدي وجود دارند و اسكيت نيز ازاين قاعده مثتثني نيست و نياز است نخبگان اسكيت در سطح كشور شناسايي شده و با سرمايه گذاري بر روي آنها، در ميادين برون مرزي براي ايران اسلامي افتخار آفريني شد.

وي ، با اشاره به اينكه فدراسيون اسكيت بر اساس سياست هاي ورزش كشور ، برنامه ريزي هاي خود را تدوين و اجرا مي كند گفت: تلاش مي شود با توسعه زيرساختها، فراهم كردن امكانات مورد نياز و برگزاري دوره هاي آموزشي ، اين رشته ورزشي بيش از پيش به جايگاه واقعي و اصلي خود سوق داده شود.

بردي شرعي افزود: اين رشته ورزشي، مخاطبان زيادي را به سوي خود جلب و جذب كرده و در بين خانواده ها نيز نهادينه شده و براي ارتقا اين رشته ورزشي بايد از فرصت هاي پيش روي استفاده مناسب كرد و استعدادها را شكوفا ساخت.

وي، با تاكيد براينكه توسعه اين رشته ورزشي نيازمند حمايت هاي بيشتري است، اظهار داشت: آموزش و پرورش نيز مي تواند در عرصه شناسايي، جذب و آموزش ورزشكاران مستعد، اين فدراسيون را ياري بيشتري دهد.

بردي شرعي اضافه كرد: اسكيت، از ورزشهاي المپيكي آسيا است و ايران نيز در طول سالهاي گذشته در سطح آسيا عناوين مختلفي را كسب كرده و در زمان حاضر نيز بايد در حفظ و ارتقا اين جايگاه تلاش بيشتري شود.

سرپرست فدراسيون اسكيت گفت: اين فدراسيون تمام سعي و تلاش خود را براي حضور موفق در بازيهاي آسيايي 2014"كره جنوبي" بكار گرفته و برنامه ريزيهاي لازم را انجام داده و براي كسب عنوان ونشان ورزشكاران توانمند و شايسته را اعزام خواهد كرد.

597/522/245

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30784792

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن